Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har en bærbar her med en knust skjerm så bruker en 19" dell ting.

Glemmer ikke vi stelte opp på trappa her etter TG :D

har du bildet av det?

I do indeed. Gi meg 5 min så skal je finne det.

jeg vet det jævla mye, men nå er jeg en tennåring med fast jobb og ingen utgifter da :b

Jeg er i samme situasjon (utenom at jeg er "voksen"), men aldri i livet om jeg hadde brukt 33k på en laptop til spilling. Hadde skaffet deg en bedre stasjonærPC til 1/3 av prisen. Og en PC hadde vart flere år ekstra.

Skal nevnes at han faktisk solgte en PC til 15k (2x 5870, i7 920, 12 gig RAM) for å gå over til den laptopen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vet det jævla mye, men nå er jeg en tennåring med fast jobb og ingen utgifter da :b
Jeg er i samme situasjon (utenom at jeg er "voksen"), men aldri i livet om jeg hadde brukt 33k på en laptop til spilling. Hadde skaffet deg en bedre stasjonærPC til 1/3 av prisen. Og en PC hadde vart flere år ekstra.

et av hovedpunktene til m17x er at man kan oppgradere den uten at det går utover garantien så det er en ganske framtidsrettet laptop :b

*edit* zoro sama, z5500 anbefales sterkt !

Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar

*skuer rundt seg og teller datautstyr verdt godt over 100k*

Hvordan går det med proteinbrettingen? Jeg håper ikke maskinparken din står å støver ned? :cool:

Det gjør den faktisk. Jeg jobber aktivt med å få den opp igjen, men nå har jeg bare en bærbar og min spillmaskin som går. Kunne brettet litt på gameren, du sier noe der :hmm:

Når jeg flytter for meg selv nå har jeg lagt opp til et eget serverrom, hvor samtlige maskiner skal brette og kose seg :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...