Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

:new_woot: jeg har ny pc ! :D:w00t:

Specs?

se profil :b

Klarer ikke å forstå at noen kjøper en bærbar gaming PC :ermm:

jeg kjøpte den da jeg liker å dra på lan, men hater og drasse tunge ting, også for og få mye mer systematikk da jeg byttet ut to bærbare og en stasjonær med denne ene enheten, også den er EPIC da !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, Alienware

hvorfor æsj alienware ? de er stilrene(eller man kan ha på lys), de er veldig gode med kjøling i bærbare og det er den laptopen som har mest gpu kraft på markedet til dags dato.

I lol'd.

Don't you lol me :(

Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar

Æsj, Alienware

hvorfor æsj alienware ? de er stilrene(eller man kan ha på lys), de er veldig gode med kjøling i bærbare og det er den laptopen som har mest gpu kraft på markedet til dags dato.

Fordi de fleste PC-ene til Alienware ser helt grsomme ut.

Lenke til kommentar

jeg bruker bare headsett på lan så trenger ikke høytalere engang(selvom de innebygde er veldig brukbare) så jeg trenger bare drasse med laptopen, mus, lader og headsett som alt for plass i en sekk :3

= genialt for lan

Æsj, Alienware

Fordi de fleste PC-ene til Alienware ser helt grsomme ut.

har du sett m**x serien irl ? de er egentlig veldig kule(synes nå jeg, men det er jo en smak og behag ting) :p

Lenke til kommentar

har du sett m**x serien irl ? de er egentlig veldig kule(synes nå jeg, men det er jo en smak og behag ting) :p

Nei, heldigvis ikke. :p Men PC-en er sikkert rå ellers, er bare jeg som ikke kan fordra Alienwares design ...

Lenke til kommentar

Jeg har ny mus!! Bytta ut den eldgamle Intellimouse'n med en ny Logitech G500. Tror jeg har for mange vekter inni, begynner å få vondt i håndleddet etter en halvtimes bruk :p

Gammelmusa har fått slitemerker på knappene, stakkar.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei, heldigvis ikke. :p Men PC-en er sikkert rå ellers, er bare jeg som ikke kan fordra Alienwares design ...

jaja smak og behag, skal teste den denne helgen og tipper den er veldig epic :3

Alienware har da stilige PC-er. Hvor mye måtte du punge ut med for den, alex?

alt for mye (vanlig med alienware) :p

32747,25kr ó.Ò

Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...