Balli Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 jeg har ny pc ! Specs? se profil :b Klarer ikke å forstå at noen kjøper en bærbar gaming PC jeg kjøpte den da jeg liker å dra på lan, men hater og drasse tunge ting, også for og få mye mer systematikk da jeg byttet ut to bærbare og en stasjonær med denne ene enheten, også den er EPIC da ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 også den er EPIC da ! EPIC stygg ja ... Men funker vel forhåpentligvis bra da. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Æsj, Alienware hvorfor æsj alienware ? de er stilrene(eller man kan ha på lys), de er veldig gode med kjøling i bærbare og det er den laptopen som har mest gpu kraft på markedet til dags dato. I lol'd. Don't you lol me Endret 28. mai 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg skjønner godt greia med gaminglaptop. Alle som har vært på lan og er kjent med hvor mye drit som må drasses med over alt forstår det. Med en laptop trengs bare ei ekstra mus, kanskje høyttalere. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Fruktnøtt er den beste sjokoladen. EOD. Bergene melk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Æsj, Alienware hvorfor æsj alienware ? de er stilrene(eller man kan ha på lys), de er veldig gode med kjøling i bærbare og det er den laptopen som har mest gpu kraft på markedet til dags dato. Fordi de fleste PC-ene til Alienware ser helt grsomme ut. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 jeg bruker bare headsett på lan så trenger ikke høytalere engang(selvom de innebygde er veldig brukbare) så jeg trenger bare drasse med laptopen, mus, lader og headsett som alt for plass i en sekk :3 = genialt for lan Æsj, Alienware hvorfor æsj alienware ? de er stilrene(eller man kan ha på lys), de er veldig gode med kjøling i bærbare og det er den laptopen som har mest gpu kraft på markedet til dags dato. Fordi de fleste PC-ene til Alienware ser helt grsomme ut. har du sett m**x serien irl ? de er egentlig veldig kule(synes nå jeg, men det er jo en smak og behag ting) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Herre jesus for en kjedelig film Edge of Darkness var. :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Herre jesus for en kjedelig film Edge of Darkness var. :S Enig, filmen var dårlig. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Alienware har da stilige PC-er. Hvor mye måtte du punge ut med for den, alex? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 har du sett m**x serien irl ? de er egentlig veldig kule(synes nå jeg, men det er jo en smak og behag ting) Nei, heldigvis ikke. Men PC-en er sikkert rå ellers, er bare jeg som ikke kan fordra Alienwares design ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg har ny mus!! Bytta ut den eldgamle Intellimouse'n med en ny Logitech G500. Tror jeg har for mange vekter inni, begynner å få vondt i håndleddet etter en halvtimes bruk Gammelmusa har fått slitemerker på knappene, stakkar. Endret 28. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) har du sett m**x serien irl ? de er egentlig veldig kule(synes nå jeg, men det er jo en smak og behag ting) Nei, heldigvis ikke. Men PC-en er sikkert rå ellers, er bare jeg som ikke kan fordra Alienwares design ... jaja smak og behag, skal teste den denne helgen og tipper den er veldig epic :3 Alienware har da stilige PC-er. Hvor mye måtte du punge ut med for den, alex? alt for mye (vanlig med alienware) 32747,25kr ó.Ò Endret 28. mai 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Har 1 stk kottelett. Hvor lenge bør den stekes på hver side? ca? Snakker hard varme. Jeg er en dårlig kokk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Heehee. Tar det på feelingen jeg. Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 første gang du lager mat? er jo bare å se på den når den er ferdig Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Heehee. Tar det på feelingen jeg. Hvor vanskelig kan det være? Stek den på høy varme, på en side til du ser safen beynne å komme opp når den gjør det snu den og gjør det samme der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 33 tusen kroner på en jævla laptop? Fy faen for et sløs av penger. Jeg blir nesten uvel. 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvorfor har ikke panisk-siste-liten-eksamenslesing slått inn hos meg ennå? Satan, så gøy det blir å møte opp uten å egentlig ha lest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg