Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg er vant med at kvinnfolk ikke liker meg så veldig så det er egentlig greit at dere ikke vil ha jentelus her jenter. Hvem har sagt at vi er jenter? IIIk! Jentelus! http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/50/..._1178888353.jpg *slå lusene med spade* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg er heldigvis ikke på noe båt da hadde jeg jo spydd i 14 dager da, er på en plattform så står godt planta på havbunnen. Kjenner du han da? Han var på platform før i uka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ooooh oooooh! Jeg skal så se 88minutes. er han fyren fra band of brothers OG al Pacino i samme fim. Jeg tror jeg må finne en toorentside snarest jeg! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg er heldigvis ikke på noe båt da hadde jeg jo spydd i 14 dager da, er på en plattform så står godt planta på havbunnen. Kjenner du han da? Han var på platform før i uka. Nei jeg aner ikke hvem han er. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 på det store åpne havet også kjent som nordsjøen Er du samme sted som hylo? Han er også i nordsjøen. De har satelitt på båten sin. Jeg er heldigvis ikke på noe båt da hadde jeg jo spydd i 14 dager da, er på en plattform så står godt planta på havbunnen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=868742&hl= Healp me? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kibs tror dere avslørte dere for noen poster siden Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 eg veit ikke hvem Irene er og hun er ikke godkjent av meg! Var bare en uheldig opplevelse med visse svensker som skulle "rane" meg, eller jeg trodde de skulle . Litt mystisk da! Svensk-registrert bil, snakker gebrokkent norsk og er to utlendinger og lurer på om mamma og pappa er hjemme! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ooooh oooooh! Jeg skal så se 88minutes. er han fyren fra band of brothers OG al Pacino i samme fim. Jeg tror jeg må finne en toorentside snarest jeg! Tror den er dårlig jeg. Nei jeg aner ikke hvem han er. Han som er så kul Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 på det store åpne havet også kjent som nordsjøen Er du samme sted som hylo? Han er også i nordsjøen. De har satelitt på båten sin. Jeg er heldigvis ikke på noe båt da hadde jeg jo spydd i 14 dager da, er på en plattform så står godt planta på havbunnen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=868742&hl= Healp me? Skal jeg sende deg en pm med svar eller vil du ha svar i tråden din?? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kibs tror dere avslørte dere for noen poster siden Du er ny! Du skal ikke få med deg sånt!! Faen. Det er for få folk her inne når hun kan skille oss fra hverandre! Kom igjen! Masse-rekruttering nå! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kibs tror dere avslørte dere for noen poster siden Hvem avslørte segselv? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 på det store åpne havet også kjent som nordsjøen Er du samme sted som hylo? Han er også i nordsjøen. De har satelitt på båten sin. Jeg er heldigvis ikke på noe båt da hadde jeg jo spydd i 14 dager da, er på en plattform så står godt planta på havbunnen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=868742&hl= Healp me? Skal jeg sende deg en pm med svar eller vil du ha svar i tråden din?? Svar i tråden du. Danke. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 eg veit ikke hvem Irene er og hun er ikke godkjent av meg! Var bare en uheldig opplevelse med visse svensker som skulle "rane" meg, eller jeg trodde de skulle . Litt mystisk da! Svensk-registrert bil, snakker gebrokkent norsk og er to utlendinger og lurer på om mamma og pappa er hjemme! Og hva skjedde med quoten? :s Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ooooh oooooh! Jeg skal så se 88minutes. er han fyren fra band of brothers OG al Pacino i samme fim. Jeg tror jeg må finne en toorentside snarest jeg! Tror den er dårlig jeg. De to skuespillerne som er så rå? Altså De to kan ta et ræva manuskript å lage en syk film ut av. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvem avslørte segselv? ... du er en 53 år gammel gris? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kibs tror dere avslørte dere for noen poster siden Hvem avslørte segselv? Du og kibs Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dere er skikkelig dølle i kveld. God natt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Du og kibs What? Er mannfolk jeg da. Er homofil, så virker litt femi. Endret 9. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oioi, begynnelsen på en quote-pyramide! Hve, elsker ikke fine quote-pyramider? Må jo innføre litt egyptisk arkitektur her på forumet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oioi, begynnelsen på en quote-pyramide! Hve, elsker ikke fine quote-pyramider? Må jo innføre litt egyptisk arkitektur her på forumet. Det burde være en uskreven regel at man max har to-tre quotes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg