Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg veit ikke hvem Irene er og hun er ikke godkjent av meg!

Var bare en uheldig opplevelse med visse svensker som skulle "rane" meg, eller jeg trodde de skulle :wee: .

Litt mystisk da! Svensk-registrert bil, snakker gebrokkent norsk og er to utlendinger og lurer på om mamma og pappa er hjemme!

Lenke til kommentar
på det store åpne havet også kjent som nordsjøen

Er du samme sted som hylo? Han er også i nordsjøen. De har satelitt på båten sin.

Jeg er heldigvis ikke på noe båt da hadde jeg jo spydd i 14 dager da, er på en plattform så står godt planta på havbunnen.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=868742&hl=

Healp me?

Skal jeg sende deg en pm med svar eller vil du ha svar i tråden din??

Lenke til kommentar
på det store åpne havet også kjent som nordsjøen

Er du samme sted som hylo? Han er også i nordsjøen. De har satelitt på båten sin.

Jeg er heldigvis ikke på noe båt da hadde jeg jo spydd i 14 dager da, er på en plattform så står godt planta på havbunnen.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=868742&hl=

Healp me?

Skal jeg sende deg en pm med svar eller vil du ha svar i tråden din??

Svar i tråden du. :)

Danke.

Lenke til kommentar
eg veit ikke hvem Irene er og hun er ikke godkjent av meg!

Var bare en uheldig opplevelse med visse svensker som skulle "rane" meg, eller jeg trodde de skulle :wee: .

Litt mystisk da! Svensk-registrert bil, snakker gebrokkent norsk og er to utlendinger og lurer på om mamma og pappa er hjemme!

Og hva skjedde med quoten? :s

Lenke til kommentar
ooooh oooooh! Jeg skal så se 88minutes. er han fyren fra band of brothers OG al Pacino i samme fim. Jeg tror jeg må finne en toorentside snarest jeg! :D

Tror den er dårlig jeg.

De to skuespillerne som er så rå? Altså De to kan ta et ræva manuskript å lage en syk film ut av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...