Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wat. Jeg kom nettop på skolen jeg. Skal være her til 14.30.

De siste dagene frem mot ferien er bare tulledager for at vi skal ha nok timer i året. Frem over nå er det kulturdag 1, kulturdag 2, røykfri dag, film festival, musikk festival og ellers MYE film. Jeg skjønner ikke vitsen. Jeg har bedre ting å gjøre (Red Dead Redemption) så jeg er på oppropet og drar hjem.

Tulledagene har ikke startet for oss enda. Skulle ønske det da, fordi da får jeg ikke dårlig samvittighet for å skulke

Hvorfor smaker ting ille? Litt for tidlig?

Nei, jeg aner ikke. Mamma mener jeg kanskje har sopp i munnen, det er nemlig derfor alt smaker jævlig for henne og minstesøss, så jeg testa meg for en time siden, satser på at jeg får svar i løpet av dagen.

Håper du ikke har sopp i munn da. Det hørtes litt ekkelt ut i grunn.

Nå sitter jeg og har essaykurs. Dritfett.

Lenke til kommentar

Hvorfor smaker ting ille? Litt for tidlig?

Nei, jeg aner ikke. Mamma mener jeg kanskje har sopp i munnen, det er nemlig derfor alt smaker jævlig for henne og minstesøss, så jeg testa meg for en time siden, satser på at jeg får svar i løpet av dagen.

Håper du ikke har sopp i munn da. Det hørtes litt ekkelt ut i grunn.

Nå sitter jeg og har essaykurs. Dritfett.

Alle har så vidt jeg vet sopp i munnen, vel, slimhinnene, men det er ikke alltid det slår ut / man reagerer på det.

Lenke til kommentar

Blir bedt om å skrive leserinnlegg på kommando her nå. Forslag til hva jeg kan skrive om? Ris/Ros/Kritikk/Anbefalinger, hva som helst?

Jeg pleier å skrive en del leserinnlegg om ting som irritererer / opptar meg, og sender inn til aviser rundt om i landet (men så vidt jeg vet, blir ingen av de sendt på trykk, noen sinne), så bare skriv om noe som irriterer deg. Det være seg folk som finner påskegget ditt og tar det / røper for deg hvor det ligger, pulearmband, brutne tradisjoner eller avhengighet av forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Dere vet folk bruker å stikke fingern i nesa å grave etter gull , gjerne offentlig slik at alle ser det.

Men tror dere det finnes folk som gjør det samme med fingern i ræva ? graver og klør godt før de spiser og sleiker på fingern etterpå ?

Kansje en kort gpunkt massasje midt på Oslo S får mannen tusler videre ?

Eller at 2 stykker står å sniffer hverandres fingre ?

Om noen vet hvor slike folk holder til , send meg en PM :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...