Petter Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Får ikke meloner i helga jeg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jordbær frister mer om jeg skal være ærlig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Mhm, nomnomnom. Overgår bringebær så sykt lett. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 gi meg et stort fat med vannmelon, jordbær, druer, blåbær, bringebær, kiwi osv så er jeg happy =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har jordbær, men for øyeblikket smaker alt godt og saftig heslig, så blir nok ikke til at jeg spiser de med det første. -_- Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvorfor smaker ting ille? Litt for tidlig? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har jordbær, men for øyeblikket smaker alt godt og saftig heslig, så blir nok ikke til at jeg spiser de med det første. -_- Jordbærene i butikken nå er fra Belgia da... IT TASTES LIKE FUCKING DOGSHIT! Gi meg Norske bær! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Da ver jeg hjemme fra skolen. Tid for litt Red Dead Redemption. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Wat. Jeg kom nettop på skolen jeg. Skal være her til 14.30. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det beste er å spise kald og saftig frukt på stranda! Det er så syyykt deilig! Spesielt om man er utenlands og man kan få tak i alle mulige eksotiske frukter!!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har sniffa litt på det . Men nå spiller jeg mest super street fighter IV da. Dritgenialt! Denger alle med en overclassy britisk bokser Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Mhm, nomnomnom. Overgår bringebær så sykt lett. FUCKING RED BULL! omnomnomnom. Jeg er på RB kjøret igjen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Aisle be watching you. Ingenting som å starte dagen med Not Always Right-kunder. Skål! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Wat. Jeg kom nettop på skolen jeg. Skal være her til 14.30. De siste dagene frem mot ferien er bare tulledager for at vi skal ha nok timer i året. Frem over nå er det kulturdag 1, kulturdag 2, røykfri dag, film festival, musikk festival og ellers MYE film. Jeg skjønner ikke vitsen. Jeg har bedre ting å gjøre (Red Dead Redemption) så jeg er på oppropet og drar hjem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvorfor smaker ting ille? Litt for tidlig? Nei, jeg aner ikke. Mamma mener jeg kanskje har sopp i munnen, det er nemlig derfor alt smaker jævlig for henne og minstesøss, så jeg testa meg for en time siden, satser på at jeg får svar i løpet av dagen. Jeg har jordbær, men for øyeblikket smaker alt godt og saftig heslig, så blir nok ikke til at jeg spiser de med det første. -_- Jordbærene i butikken nå er fra Belgia da... IT TASTES LIKE FUCKING DOGSHIT! Gi meg Norske bær! Jeg synes ikke belgiske bær er noe ille. Norske bær er så klart overlegent suverene, men utenlandske bær er gode de også. Unntatt de man får tak i om vinteren. De er ganske smakløse. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Lyst på Gamepaden din og nokkja ladern din Sjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg