Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nå vet jeg historien til akkurat det området, og det har vært teglverk her... og det er alt, masse leire og rød murstein.

Relativt mange andre steder i området som er stor sjanse for å faktisk finne noe :p

(og mye er funnet, bare dekket over pga. de dumme arkeologene)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Kan noen her gjøre meg en tjeneste? Jeg trenger en liste over alle mulige negative sider ved å snuse, og helst illustrasjoner fra ekstrem snusbruk. Jeg ønsker å bli motstander av snus, før jeg fortsetter slik jeg har gjort de siste ukene. Ønsker å kunne snu i tide.

Lenke til kommentar

Lars, hvor sjekker du hvor lenge diskene dine har vært påskrudd? Og snakker vi sammenhengende, eller totalt?

Oooog, 1 porsjon snus, inneholder like mye nikotin som 60-90 røyk? Eller en boks med snus? Det er jo helt sykt. Svensken min er ikke den beste.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Lars, hvor sjekker du hvor lenge diskene dine har vært påskrudd? Og snakker vi sammenhengende, eller totalt?

Vi snakker totalt.

For å sjekke hvor lenge disken din har stått på så må du laste ned f.eks. SIW.

Inne i SIW blar du ned til hardware.

Så finner du disken du vil sjekke.

Trykk på SMART Support.

Sjekk på Power on Hours Count. Der er det en heksadesimal verdi.

Åpne windows calculator

Velg Hex

Skriv inn verdien

Trykk på Dec

Del på 24

Trykk enter og få antall døgn

Lenke til kommentar

'Resettes' timeren ved re-installering av OS?

Nei. SMART-parameterene lagres på harddiskens "hovedkort" og resettes ikke av hverken reinstallering eller formatering.

For moro skyld så kan jeg nevne at i løpet av de 790 døgna som den ene disken har stått på så har den gjennomgått 62 power on cycles.

Lenke til kommentar

Min D-disk har vært på i 466,8 døgn. Skal bli 467 før jeg legger meg, lett. C disken min er forholdsvis ny, så den har kun vært gjennom 84 slitsome døgn.

Den gamle C disken min tipper jeg lå tett opp under 900. Da den er omlag dobbelt så gammel som D disken min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...