Bytex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Oj oj, nå spiller Lithauen sangen sin i MGP semifinalen..hjelpe meg for noe klær Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 fredriksons fabrikk om dagen, og hore om natta Nå har jeg nettopp sett filmen Naked av Mike Leigh. også må jeg etterhvert skrive 5 - 7 sider om den filmen. *sukk* Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva synes om den nye signaturen min? Henholdvis siste linje. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 leste på NFF det eller? så en som skreiv det der i sta Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 *stusse skjegget*Greit, jeg prøver igjen. Hva har du gjort? Jeg har akkurat stusset skjegget. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jepp. hehe *stusse skjegget*Greit, jeg prøver igjen. Hva har du gjort? Jeg har akkurat stusset skjegget. Nå spurte jeg Petter hva han har gjort, ikke hva du har gjort (Siden han var bannlyst fra en eller annen skole) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 *stusse skjegget*Greit, jeg prøver igjen. Hva har du gjort? Jeg har akkurat stusset skjegget. Nå spurte jeg Petter hva han har gjort, ikke hva du har gjort (Siden han var bannlyst fra en eller annen skole) Den var tatt opp for litt siden(1-2måned(er)) siden. Om det var Petter da. I hvertfall han var bannlyst uten å ha gått på skolen Oo Husker ikke for hva. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jepp. hehe *stusse skjegget*Greit, jeg prøver igjen. Hva har du gjort? Jeg har akkurat stusset skjegget. Nå spurte jeg Petter hva han har gjort, ikke hva du har gjort (Siden han var bannlyst fra en eller annen skole) meg ja, jeg følger jo ikke med. er bannlyst fordi jeg var vist dårlig innflytelse på elvene som gikk der, fordi jeg kjørte de på til en fest. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nå spurte jeg Petter hva han har gjort, ikke hva du har gjort (Siden han var bannlyst fra en eller annen skole) Du quotet meg også, derfor svarte jeg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Haha, Petter gir dårlig inflytelse. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nettopp ferdig med 3 siders bokmål tekst, 1 side nynorsk og 3,5 sider Engelsk. Det var dagens lekser. Deilig å være ferdig, da. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Haha, Petter gir dårlig inflytelse. Petters svar på å bli kvalm=Pølsevann+Whisky Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Haha, Petter gir dårlig inflytelse. Petters svar på å bli kvalm=Pølsevann+Whisky Han har testet det personlig selv? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ikke Whisky, men hjemmebrent. til mitt forsvar så var pøsevann det eneste vi hadde med smak annet en vann. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ikke Whisky, men hjemmebrent. til mitt forsvar så var pøsevann det eneste vi hadde med smak annet en vann. Da drikker du heimerten bar Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Spørsmål som jeg plutselig ble usikker på, hvor mange idag er det som fremdeles tror på norrøn mytologi? Selv er jeg ganske sikker på at det er svært få, men hadde vært leit å ta feil på. Kilder tas vennlig imot Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ikke Whisky, men hjemmebrent. til mitt forsvar så var pøsevann det eneste vi hadde med smak annet en vann. Da drikker du heimerten bar Endte med det ja, men ville smake å se hvordan det var. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Endte med det ja, men ville smake å se hvordan det var. Håper du aldri tar deg i å undre på hvordan det vil føles å kjøre en trailer inn i en folkemengde. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Endte med det ja, men ville smake å se hvordan det var. Håper du aldri tar deg i å undre på hvordan det vil føles å kjøre en trailer inn i en folkemengde. In other news, så har jeg fått et nytt motto eller leve måte. Slutt å tenke. Gjorde klatring i trær til de knekker mye mer moro. Litt mer smerte da men.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Endte med det ja, men ville smake å se hvordan det var. Håper du aldri tar deg i å undre på hvordan det vil føles å kjøre en trailer inn i en folkemengde. Nei det skal jeg ikke, men satt å funderte på hvordan det hadde blitt når jeg møtte 50 sauer som stod midt i veien en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg