Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen nettverksansvarlig på skolen vår suger. Har vært uten nett i 2 dager fordi han er retard. Jeg vil ha Petter som nettverksansvarlig! Litt tvilsomt at det skjer i og med at han ikke får lov til å komme inn på skolens eiendom da men :p

Hadde vert litt morro å søke på stillingen.

Yeah. Spørr om tilgivese så får du den sikkert da :p Nice avatar btw :thumbup:

Altså jeg skal lett klare å snakke med til tilgivelse hos kvitsund, men vil faen ikke jobbe der!

Tørr jeg spørre hva du har gjort? :)

Lenke til kommentar

Savner å kjøre pena mi. :(

HB <3

Vi skulle arrangert scooter-råne-forumtreff! :D

Yeah! :D

Men i så fall bør jeg få fiksa anlegget igjen. ^^

Samt prøve å finne igjen katodene.

Evt. modde mer på henne. :hmm:

Oh well, gjør som Bytex og legger meg, post-viralt sier legene. Trett, sier jeg.

Nightypants. :wee:

Lenke til kommentar

Hege Bethisaleth

Nydelig :p

Ikke sant? :)

Hege etter bestevenninna mi i gamle dager, Bethisaleth fordi det er det vakreste pikenavnet jeg noen sinne har hørt. Og fordi jeg mest sannsynlig ikke får kalt et evt. pikebarn "Aurora Bethisaleth", så da har jeg kalt scooteren min det i det minste.

Lenke til kommentar

Fy faen nettverksansvarlig på skolen vår suger. Har vært uten nett i 2 dager fordi han er retard. Jeg vil ha Petter som nettverksansvarlig! Litt tvilsomt at det skjer i og med at han ikke får lov til å komme inn på skolens eiendom da men :p

Hadde vert litt morro å søke på stillingen.

Yeah. Spørr om tilgivese så får du den sikkert da :p Nice avatar btw :thumbup:

Altså jeg skal lett klare å snakke med til tilgivelse hos kvitsund, men vil faen ikke jobbe der!

Tørr jeg spørre hva du har gjort? :)

Ja, det gjør du! :fun:

*stusse skjegget*

Greit, jeg prøver igjen. Hva har du gjort?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...