Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batteriet er så tomt at det ikke engang er antydning til noe som helst lys i instrumentpanelet en gang. Så tipper det er strømmen. Tar resten etter at jeg har fått lada batteriet.

Har bare kjørt den et par-tre ganger siden jul, så har stått en stund.

Lenke til kommentar

Batteriet er så tomt at det ikke engang er antydning til noe som helst lys i instrumentpanelet en gang. Så tipper det er strømmen. Tar resten etter at jeg har fått lada batteriet.

Har bare kjørt den et par-tre ganger siden jul, så har stått en stund.

Batteriene på skutere pleier å være helt ubrukelige så. men sjekk det med pluggen og olje, fordi hvis det er 2t som du blander i oljen så synker oljen ned i bensinen hvis den står stille lenge.

Er vel mest sannsynlig at det er egen oljetank uansett, men.

Lenke til kommentar

Dere kan jo sykle i tandem, og gjerne gjøre en hel dag ut av det med litt god mat/drikke.

Det blir jo egentlig bare sykling og mat, noe vi igrunn gjør ganske ofte :p

Strikkhopp? Litt avhengig av hvor du bor, selvfølgelig.

Ja, det må også prøves. Problemet er at det finnes lite tilbud i nærheten (Iallefall etter hva jeg har hørt og klart å sjekket opp). Men veit du av noe rundt Trondheimsområdet så er det ett godt tips. Pris på tandemhopp er 2950 per person, så det er en rimelig stiv pris, men jeg tror de er 5 verdifulle minutt :p Penger er uansett ikke noe giant issue.

Nye ideer sålangt er grottevandring og wakeboarding til sommern (Har jo drevet med det en del tidligere, men er uansett ikke noe man gjør så ofte).

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Da kan jeg informere om at Toro "Biff chop suey" er det hesligste guffa jeg noensinne har prøvd å spise. Det ser og kjennes ut som spaghetti dekket i tjukt slim, med noen ihjelkokte grønnsaksbiter og små seige kjøttbiter som ikke smaker noe oppi. Fatter ikke hvordan de har fått den så slimete, men det gikk i søpla etter halv porsjon.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Great. Noen bergensere her som har lader for mc/moped-batteri og kunne tenke seg en svipptur til Bønes?

Har en stående under pulten min her, men det hjelper vel veldig lite :(

I grunnen lite hjelp det ja. Jeg må vel krype til korset og spørre onkelen til Anfall om det også. Føler meg bra smart da. Først så må jeg låne bensinkanne av han og så oppdager jeg at batteriet er tømt i tillegg.

Har klart å være så smart at jeg har latt tenningen stå på. Hadde den ikke vært tømt for bensin fra før så hadde vel noen stjålet den. :p

Woo! Jeg er ikke den eneste som er så smart at jeg lar tenningen stå på altså. ^^

Jeg gjorde det i påska da jeg sku teste om jeg fikk start på min kjære Hege Bethisaleth, så glemte jeg henne og kom tilbake en uke etterpå og så at nøkla sto i tenningen og at de var i på-possisjon. Gjett hvem som følte seg lite smart da.

Ikke faen om jeg finner laderen eller ekstra-batteriet heller. Svært irriterende. Savner å kjøre pena mi. :(

HB <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...