L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Egentlig burde jeg ha undersøkt brukerene her inne grundig før jeg valset inn, litt vanskelig å eige plassen når man ikke vet kjønn og alder på dem en gang, men det kommer vel det også Pøff... Det er sånn du finner ut etter hvert. Virker da som du er godtatt av folk flest her. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Egentlig burde jeg ha undersøkt brukerene her inne grundig før jeg valset inn, litt vanskelig å eige plassen når man ikke vet kjønn og alder på dem en gang, men det kommer vel det også Når skal du komme for en natt da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, på noen kommer det nok. Men enkelte brukere er et stort mysterium. Men de fleste avslører seg før eller senere.Og noen avslører seg og er fortsatt mystiske. Som din far. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg veit ikke hvem Irene er og hun er ikke godkjent av meg! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Virker da som du er godtatt av folk flest her. Enten det eller så blir hun ignorert av de fleste. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Wohooo! Fant tatovering i Elias-Snacksen min! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg veit ikke hvem Irene er og hun er ikke godkjent av meg! Slenger meg på her! Dessuten vil vi ikke ha jentelus her inne. Sant, mushi? Vær så snill. Si deg enig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg veit ikke hvem Irene er og hun er ikke godkjent av meg! Høres ut som enda en gjørmebrying! Ser ut som det er noen svensker utafor døra mi gijen :O:O:O:O Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ja da jeg føler meg ikke utenfor jeg altså jeg er ikke redd for en slosskamp enten du er 19 eller 32 jeg Mikkel Tror nok du heller må komme hit på lugaren min jeg orker ikke å svømme til land Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vel, ettersom han ikke har hatt noe mål om å være mystisk kan vi vel ikke kalle det en avsløring. Men var nok en del som ikke viste hvor gammel han var ja. Nuvel. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg er vant med at kvinnfolk ikke liker meg så veldig så det er egentlig greit at dere ikke vil ha jentelus her jenter. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tror nok du heller må komme hit på lugaren min jeg orker ikke å svømme til land Hvor er det du er? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg veit ikke hvem Irene er og hun er ikke godkjent av meg! Slenger meg på her! Dessuten vil vi ikke ha jentelus her inne. Sant, mushi? Vær så snill. Si deg enig. IIIk! Jentelus! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet hvor dere bor, Snorre. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg veit ikke hvem Irene er og hun er ikke godkjent av meg! Høres ut som enda en gjørmebrying! Ser ut som det er noen svensker utafor døra mi gijen :O:O:O:O Jaha ? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tror nok du heller må komme hit på lugaren min jeg orker ikke å svømme til land Hvor er det du er? på det store åpne havet også kjent som nordsjøen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 på det store åpne havet også kjent som nordsjøen Er du samme sted som hylo? Han er også i nordsjøen. De har satelitt på båten sin. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet hvor dere bor, Snorre. Jaja, jeg vet hvor du bor. Og jeg er ikke redd deg.... Moren din derimot er skummel. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 på det store åpne havet også kjent som nordsjøen Er du samme sted som hylo? Han er også i nordsjøen. De har satelitt på båten sin. Jeg er heldigvis ikke på noe båt da hadde jeg jo spydd i 14 dager da, er på en plattform så står godt planta på havbunnen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jaja, jeg vet hvor du bor. Og jeg er ikke redd deg.... Moren din derimot er skummel. Jeg er skumlere enn mamma, men alle syntes hun er skummelkul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg