Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er ikke vanskelig å manipulere hvilken som helst lege til å gi deg sovepiller og paralgin forte ++.

Hehe, ja, kanskje det :p Det gjenstår og å se!

Jeg er kanskje jævlig skitten mentalt sett, der vinner du lett :p

Jeg fikk ikke sove i eksamenstiden, og trengte en pille eller to for å bli uthvilt. Så, jeg dro til min nye fastlege, og omtrent før jeg hadde satt meg ned hadde han gitt meg resept på to pakker med sovepiller. To pakker er litt det. Etter det la han ut i det vide og brede om at en tre-fire vinglass om kvelden gjorde underverker, en blir ikke alkis av å drikke såpass hver dag, det er heller ikke skadelig og selv pleide han ty til rom og kakao. Sær type.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er enda godt ;)

Men det oppfatter ikke folk, det er 3 venniner som har kjent meg i flere år nå, og de tør ikke dra til meg alene :p

Trur ikke jeg hadde besøkt deg alene heller.

No offense, du skremte meg med røyk-og-runk-inlegget ditt i går

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke sove i eksamenstiden, og trengte en pille eller to for å bli uthvilt. Så, jeg dro til min nye fastlege, og omtrent før jeg hadde satt meg ned hadde han gitt meg resept på to pakker med sovepiller. To pakker er litt det. Etter det la han ut i det vide og brede om at en tre-fire vinglass om kvelden gjorde underverker, en blir ikke alkis av å drikke såpass hver dag, det er heller ikke skadelig og selv pleide han ty til rom og kakao. Sær type.

Hæ?

Jeg fikk først antihistaminer, legen min måtte jeg ARBEIDE med for å få sovepiller, selv om jeg har en real grunn til å bruke dem. Nå er jeg tom, og jeg har vært oppe i 4 dager.

Lenke til kommentar
Er ikke vanskelig å manipulere hvilken som helst lege til å gi deg sovepiller og paralgin forte ++.

Hehe, ja, kanskje det :p Det gjenstår og å se!

Jeg er kanskje jævlig skitten mentalt sett, der vinner du lett :p

Aktiv dødshjelp, anyone? =O

Lenke til kommentar
Hva slags lege er det egentlig du har skilpadde? Slike tror jeg det er langt mellom

Heh si det. Jeg bare gikk inn på NAV og trykte på en tilfeldig en siden jeg ikke har erfaring med noen her oppe.

Mamma turte ikke at jeg skulle ha så mye sovepiller liggende, så hun tok et brett og gav til farmor. Like greit egentlig.

Lenke til kommentar

Det er da ingen ting.

Det er enda godt ;)

Men det oppfatter ikke folk, det er 3 venniner som har kjent meg i flere år nå, og de tør ikke dra til meg alene :p

Tja, jeg tror jeg skjønner dem egentlig, men ikke vondt ment :)

Ja, dere kjenner meg for godt. Jeg har liksom ikke det førsteintrykks monumentet som jeg pleier å ha. La oss si jeg møter ei kjerring på fest, da kjenner ikke hun meg, vel, kanskje ryktet mitt om voldtekt og alt det der, men det er bare å overbevise hun om det ikke er sant.

Lenke til kommentar
Aktiv dødshjelp, anyone? =O

Selv om man blir rusa som fy på mange sovetabletter så er det ikke dermed sagt at man dør av å ta en god del. Selv ikke blanda med alkohol. Og, nei, jeg har ikke tenkt å gå ut med hvilke medikamenter jeg tenker på da

Lenke til kommentar

Det er da ingen ting.

Nå skremte du meg ihvertfall

Selv om man blir rusa som fy på mange sovetabletter så er det ikke dermed sagt at man dør av å ta en god del. Selv ikke blanda med alkohol. Og, nei, jeg har ikke tenkt å gå ut med hvilke medikamenter jeg tenker på da

daså: ) Har ikke allverdens kunnskap innenfor dette emnet, tydeligvis

Endret av Iver.th
Lenke til kommentar
Hva slags lege er det egentlig du har skilpadde? Slike tror jeg det er langt mellom

Heh si det. Jeg bare gikk inn på NAV og trykte på en tilfeldig en siden jeg ikke har erfaring med noen her oppe.

Mamma turte ikke at jeg skulle ha så mye sovepiller liggende, så hun tok et brett og gav til farmor. Like greit egentlig.

2 brett på 30 stk vær? 10mg eller 5? eller 7,5? Jeg får nå 3 brett i måneden, med 10mg piller i.

Lenke til kommentar

Det er da ingen ting.

Hehe, nei, det er sant.. jeg har sett det meste fra Kevin, ikke alltid det er like mye seriøst kommer ut ifra hans ord :p

Ja, dere kjenner meg for godt. Jeg har liksom ikke det førsteintrykks monumentet som jeg pleier å ha. La oss si jeg møter ei kjerring på fest, da kjenner ikke hun meg, vel, kanskje ryktet mitt om voldtekt og alt det der, men det er bare å overbevise hun om det ikke er sant.

Tja, hadde jeg vist om en person med et slikt rykte tviler jeg på at jeg hadde pratet med deg i det heletat.. Slike folk har det ikke godt med seg selv..

Lenke til kommentar

2 brett på 30 stk vær? 10mg eller 5? eller 7,5? Jeg får nå 3 brett i måneden, med 10mg piller i.

5 mg, og bare 20 piller, så det er ikke SÅ enorme mengder. Men likevel, litt sært å bare gi slikt ut. Jeg har jo aldri møtt fyren før, for alt han vet kunne jeg være skikkelig narkis.

OG han sa at om jeg trengte mer var det bare å stikke innom.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar

Nei får komme meg til køys. Alt dette legesnakket fikk meg til å tenke på at jeg må ringe fastlegekontoret i morra. Og da bør jeg stå opp før det er kveld igjen liksom. :p

Sov godt folkens. Og vær forsiktig med pillene deres. Dere har bare to nyrer og en lever vet dere.

Lenke til kommentar
Hehe, nei, det er sant.. jeg har sett det meste fra Kevin, ikke alltid det er like mye seriøst kommer ut ifra hans ord :p

Tja, hadde jeg vist om en person med et slikt rykte tviler jeg på at jeg hadde pratet med deg i det heletat.. Slike folk har det ikke godt med seg selv..

Du har ikke sett mye av meg. Det er mange ting jeg holder for meg selv. De eneste som kjenner meg godt er l4r5 og mushi, og de har jeg ikke snakka med ordentlig på månedsvis..

Og uansett, jeg har forandra meg nå, henger med normale folk, og oppfører meg mer eller mindre normalt. Slutta med kriminaliteten og dopet. Når normale folk ringer og maser for å få meg med ut så sier det at jeg har blitt mer eller mindre normal :) De folka som spredde rykter har jeg fiksa for lenge sia. Er til og med venn med hu jeg liksom har voldtatt.

5 mg, og bare 20 piller, så det er ikke SÅ enorme mengder. Men likevel, litt sært å bare gi slikt ut. Jeg har jo aldri møtt fyren før, for alt han vet kunne jeg være skikkelig narkis.

OG han sa at om jeg trengte mer var det bare å stikke innom.

Det er jo ingenting :/

Tar jo gjerne 6 stk for å sove :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...