Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å skaffe meg mobilt bredbånd hos Netcom.

Lurte på om det lønner seg å avslutte/flytte mitt abonnemente hos Talkmore over til Netcom og samtidig kjøpe meg en ny mobil med abon. For slik jeg forstår det så må man jo uansett binde seg til Netcom i 12 mnd, og da er vel like greit å få seg en mobil på kjøpet.

Eller har dere en annen løsning(forslag)? ;P

Mobilt bredbånd har fint lite med vanlige mobilabonnement å gjøre, så du sliter nok med å få med en telefon på kjøpet.

Lenke til kommentar

Lurte på om det lønner seg å avslutte/flytte mitt abonnemente hos Talkmore over til Netcom og samtidig kjøpe meg en ny mobil med abon. For slik jeg forstår det så må man jo uansett binde seg til Netcom i 12 mnd, og da er vel like greit å få seg en mobil på kjøpet.

Mobilt bredbånd har fint lite med vanlige mobilabonnement å gjøre, så du sliter nok med å få med en telefon på kjøpet.

Han kan droppe mobilt bredbånd og kjøpe seg et abn til telefonen som gjør at han kan surfe nettet med den via BT over på maskinen

Lenke til kommentar

Nja... Om han bytter til Netcom på sitt vanlige abo så får han jo fort tilbud på telefon.

Mulig han får noe rabatt også om han har samme provider på telefoni og mobilt bredbånd. Mener å huske enkelte av dem har den ordningen uten at jeg kan si noe sikkert.

Mitt tips er å snakke med netcom og sammenligne forbruk osv.

Skole PCen fikk bluescreen på Engelsk eksamen idag...gøy.

Det gjør da lite. Siden man er flink å lagre ofte på slike viktige ting så betyr jo bare det at man kan krangle seg til ekstra tid.
Lenke til kommentar

Jau, det har dere forsåvidt rett i Petter og L4r5.

Med litt triksing frem og tilbake, eller som L4r5 sier, ved å snakke med Netcom så får man nok til et eller annet.

Netcom pleier å være veldig greie med tilbud hvis de kan beholde en kunde på det. Pappa som nå har 5 nr i sitt navn privat får telefoner tilsendt en gang i blant så det er hyggelig.

Husker og at en medelev av meg for noen år siden ringte til Netcom og sa at hvis han ikke fikk gratis ringetid ville han bytte til Telenor, han fikk 500kr i ringetid

Skole PCen fikk bluescreen på Engelsk eksamen idag...gøy.

Det er da intet problem så lenge du gjør som du skal å lagrer regelmessig.

Enn om det var disken som røk da ... ? Tenkt over den mr.smartypants!?

Brenn horunge, da er det bare å ringe Ibas, eller begynne på nytt :)

Lenke til kommentar

Skrev kanskje litt feil, men mente at siden jeg må få meg et abonnement for å få mobilt bredbånd, så kunne jeg like godt kjøpe meg en mobil med abonnement.

Han kan droppe mobilt bredbånd og kjøpe seg et abn til telefonen som gjør at han kan surfe nettet med den via BT over på maskinen

Jeg har en laptop som jeg har med litt rundom, og da hadde det vært greit å kunne kommet seg på nett med den.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

nei så jævelig!

Det der er noe av det absolutt ekleste jeg har sett på lenge. Brakk meg faktisk litt. (Yes, really!)

Likevel greide jeg ikke se vekk.

+1 rykte avgitt

Jeg veit! Så mye rart jeg har kommet over i mine år på nettet, og det er definitivt noe av det ekleste jeg har sett. Det er fantastisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...