Mikkel™ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lol Slimda. Når folk går fra pc-en sin ulåst her så fyrer jeg opp en bluescreen skjermsparer De gamle damene på 60+ hadde fått hjerteinfarkt, og jeg hadde fått sparken for drapsforsøk. *edit* Når jeg tenker meg om, ville ikke damene forstått hva som hadde skjedd likevel. Exactly Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som vet hvordan man sporer opp rykte? > spor.exe -rykte [source] Tenkte litt mer sånn, hvilke poster på forum du har fått rykte i her.. eller + Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sukker. Du har alt for rett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som vet hvordan man sporer opp rykte? > spor.exe -rykte [source] Tenkte litt mer sånn, hvilke poster på forum du har fått rykte i her.. eller + Det er ikke mulig på det nuværende tidspunkt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Endelig ferie, nå er jeg tørst! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Gah! Jeg lukter noe. Jeg aner ikke hva det er. Minner litt om råtne bringebær. Har kjent lukta overalt de siste dagene, så jeg antar det er noe i nesa mi, i alle fall siden ingen andre kjenner lukten. Jævlig irriterende. Har dusja og skifta til rene klær og vaska og alt sånt, men neida. Still there. -_- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Trykk nederst til høyre =) Det er for å GI rykte det, numbnuts. Gah! Jeg lukter noe. Jeg aner ikke hva det er. Minner litt om råtne bringebær. Har kjent lukta overalt de siste dagene, så jeg antar det er noe i nesa mi, i alle fall siden ingen andre kjenner lukten. Jævlig irriterende. Har dusja og skifta til rene klær og vaska og alt sånt, men neida. Still there. -_- Prøvd å dusje? Det pleier jeg å forsøke når jeg merker at jeg lukter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja, det har jeg. Skrev da det. I starten av nest siste setning. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Prøv å vask litt mer enn bare skuldrene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Please! Du veit jeg har attentionspan-et til en hyperaktiv AD/HD-unge som har fått i seg en sekspakning Red Bull. Forventet du virkelig at jeg skulle få med meg alt du skrev? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Trykk nederst til høyre =) Og det hjelper meg med å nå mitt mål om å spore min plus, how? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Yay. Nå har jeg passert 50 000 innlegg av varierende kvalitet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Alle dine innlegg fortjener en + Lars du er så klok Endret 27. mai 2010 av Petter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det lukten av sarkasme jeg kjenner fra skjermen min? 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tenkte å skaffe meg mobilt bredbånd hos Netcom. Lurte på om det lønner seg å avslutte/flytte mitt abonnemente hos Talkmore over til Netcom og samtidig kjøpe meg en ny mobil med abon. For slik jeg forstår det så må man jo uansett binde seg til Netcom i 12 mnd, og da er vel like greit å få seg en mobil på kjøpet. Eller har dere en annen løsning(forslag)? ;P Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det lukten av sarkasme jeg kjenner fra skjermen min? Skjønner ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg