Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol Slimda. Når folk går fra pc-en sin ulåst her så fyrer jeg opp en bluescreen skjermsparer :innocent:

De gamle damene på 60+ hadde fått hjerteinfarkt, og jeg hadde fått sparken for drapsforsøk. :p

*edit*

Når jeg tenker meg om, ville ikke damene forstått hva som hadde skjedd likevel.

Exactly :evil:

Lenke til kommentar

Gah! Jeg lukter noe. Jeg aner ikke hva det er. Minner litt om råtne bringebær. Har kjent lukta overalt de siste dagene, så jeg antar det er noe i nesa mi, i alle fall siden ingen andre kjenner lukten. Jævlig irriterende. Har dusja og skifta til rene klær og vaska og alt sånt, men neida. Still there. -_-

Lenke til kommentar

Trykk post-145754-1274957028,7565_thumb.png nederst til høyre =)

Det er for å GI rykte det, numbnuts.

Gah! Jeg lukter noe. Jeg aner ikke hva det er. Minner litt om råtne bringebær. Har kjent lukta overalt de siste dagene, så jeg antar det er noe i nesa mi, i alle fall siden ingen andre kjenner lukten. Jævlig irriterende. Har dusja og skifta til rene klær og vaska og alt sånt, men neida. Still there. -_-

Prøvd å dusje? Det pleier jeg å forsøke når jeg merker at jeg lukter.
Lenke til kommentar

Tenkte å skaffe meg mobilt bredbånd hos Netcom.

Lurte på om det lønner seg å avslutte/flytte mitt abonnemente hos Talkmore over til Netcom og samtidig kjøpe meg en ny mobil med abon. For slik jeg forstår det så må man jo uansett binde seg til Netcom i 12 mnd, og da er vel like greit å få seg en mobil på kjøpet.

Eller har dere en annen løsning(forslag)? ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...