j-- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jeg har desverre ikke råd i år. Men neste år MÅ jeg. Wacken er det mest awesome av awesome. Det er faktisk awesome opphøyd i awesome. Og for de av dere som ikke skjønner det så er det temmelig awesome. Au, den er kjip. Kjøpte billetter rundt juletider en gang, og nå er det jo utsolgt for lengst. Selv synes jeg lineupen er kjedelig i år, men festivalopplevelsen kommer fortsatt til å bli awesomewinepic. Og så billig alkohol da... Ditto. Gleder meg til lettere og mindre rigg neste år =] Jeg har hørt rykter om nazisme ift. penisforlengere neste år Jeg vil tro mye av grunnen til restriksjoner som muligens kommer er på grunn av deg, Adrian<3 edit: wæh, quotefail Endret 27. mai 2010 av clvñ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er ikke så nøye om det er utsolgt eller ikke egentlig. A man's got ways. Var en billett her om dagen som gikk for 650. Så selve billetten hadde jeg vel klart å skrape sammen penger til. Men det er liksom alt det andre også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ditto. Gleder meg til lettere og mindre rigg neste år =] Jeg har hørt rykter om nazisme ift. penisforlengere neste år Jeg vil tro mye av grunnen til restriksjoner som muligens kommer er på grunn av deg, Adrian<3 Meg, og de klovnene som kuket med greiene våre natt til lørdag. Og dumme meg som ikke tok med kablene jeg skulle ta med, så de ikke hadde fått kuket med det. Ja, jeg har fått beskjed om at restriksjoner neste år er utelukkende min skyld Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ditto. Gleder meg til lettere og mindre rigg neste år =] Jeg har hørt rykter om nazisme ift. penisforlengere neste år Jeg vil tro mye av grunnen til restriksjoner som muligens kommer er på grunn av deg, Adrian<3 Meg, og de klovnene som kuket med greiene våre natt til lørdag. Og dumme meg som ikke tok med kablene jeg skulle ta med, så de ikke hadde fått kuket med det. Ja, jeg har fått beskjed om at restriksjoner neste år er utelukkende min skyld Hahaha! Nice! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Meg, og de klovnene som kuket med greiene våre natt til lørdag. Og dumme meg som ikke tok med kablene jeg skulle ta med, så de ikke hadde fått kuket med det. Ja, jeg har fått beskjed om at restriksjoner neste år er utelukkende min skyld Was? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ditto. Gleder meg til lettere og mindre rigg neste år =] Tror det ikke før jeg ser det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 amagad, seweeeeeet: http://www.youtube.com/watch?v=cBN-CAhOYQ0 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Folk i klassen går fra pc-en ulåst, det er ikke bra. Vet aldri hva jeg finner på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Seks brødskiver, to vårruller og 4 glass eplejuice. Nam! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Folk i klassen går fra pc-en ulåst, det er ikke bra. Vet aldri hva jeg finner på Meatspin er vel en klassiker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Folk i klassen går fra pc-en ulåst, det er ikke bra. Vet aldri hva jeg finner på Haha! Her pleier det å gå i lemonparty og rickroll... Jeg låser alltid PC'n min da, så har sluppet det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Når jeg går forbi ulåste PCer på jobb, skriver jeg en beskjed på skjermen. "En ukjent person har tullet med PCen din. Vennligst lås den når du forlater PCen." Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lol Slimda. Når folk går fra pc-en sin ulåst her så fyrer jeg opp en bluescreen skjermsparer http://www.joejoe.org/forum/topic/8683-sysinternals-bluescreen-screensaver/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lol Slimda. Når folk går fra pc-en sin ulåst her så fyrer jeg opp en bluescreen skjermsparer http://www.joejoe.org/forum/topic/8683-sysinternals-bluescreen-screensaver/ Haha, bruker den selv nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Lol Slimda. Når folk går fra pc-en sin ulåst her så fyrer jeg opp en bluescreen skjermsparer De gamle damene på 60+ hadde fått hjerteinfarkt, og jeg hadde fått sparken for drapsforsøk. *edit* Når jeg tenker meg om, ville ikke damene forstått hva som hadde skjedd likevel. Endret 27. mai 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lol Slimda. Når folk går fra pc-en sin ulåst her så fyrer jeg opp en bluescreen skjermsparer http://www.joejoe.org/forum/topic/8683-sysinternals-bluescreen-screensaver/ Jeg likte den *legges på minnepinne for å ha det gøy med* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg