Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har desverre ikke råd i år. Men neste år MÅ jeg. Wacken er det mest awesome av awesome. Det er faktisk awesome opphøyd i awesome. Og for de av dere som ikke skjønner det så er det temmelig awesome.

Au, den er kjip. Kjøpte billetter rundt juletider en gang, og nå er det jo utsolgt for lengst. Selv synes jeg lineupen er kjedelig i år, men festivalopplevelsen kommer fortsatt til å bli awesomewinepic. Og så billig alkohol da... :wee:

Ditto. Gleder meg til lettere og mindre rigg neste år =]

Jeg har hørt rykter om nazisme ift. penisforlengere neste år :(

Jeg vil tro mye av grunnen til restriksjoner som muligens kommer er på grunn av deg, Adrian<3

edit: wæh, quotefail

Endret av clvñ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så nøye om det er utsolgt eller ikke egentlig. A man's got ways. Var en billett her om dagen som gikk for 650. Så selve billetten hadde jeg vel klart å skrape sammen penger til. Men det er liksom alt det andre også.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro mye av grunnen til restriksjoner som muligens kommer er på grunn av deg, Adrian<3

Meg, og de klovnene som kuket med greiene våre natt til lørdag. Og dumme meg som ikke tok med kablene jeg skulle ta med, så de ikke hadde fått kuket med det.

Ja, jeg har fått beskjed om at restriksjoner neste år er utelukkende min skyld :blush:

Lenke til kommentar

Meg, og de klovnene som kuket med greiene våre natt til lørdag. Og dumme meg som ikke tok med kablene jeg skulle ta med, så de ikke hadde fått kuket med det.

Ja, jeg har fått beskjed om at restriksjoner neste år er utelukkende min skyld :blush:

Hahaha! Nice! :thumbup:

Lenke til kommentar

Lol Slimda. Når folk går fra pc-en sin ulåst her så fyrer jeg opp en bluescreen skjermsparer :innocent:

De gamle damene på 60+ hadde fått hjerteinfarkt, og jeg hadde fått sparken for drapsforsøk. :p

*edit*

Når jeg tenker meg om, ville ikke damene forstått hva som hadde skjedd likevel.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...