Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nok spam om snekker andersen nå. Mkay? Brenn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Og det holder med å se den en gang hver jul. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Brenn! Why do you insist on provocing me? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Smurf: Pitcher ting over til deg når jeg finner noe fett. Noe helt annet, men evig bra: Zeromancer - Ammonite <3 Nei, får vel komme meg igang med dagen. Skal male et rom, bl.a. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Brenn! Why do you insist on provocing me? Fordi du ikke liker snikker Andersen! den er kjempehyggelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Smurf: Pitcher ting over til deg når jeg finner noe fett. Noe helt annet, men evig bra: Zeromancer - Ammonite <3 Nei, får vel komme meg igang med dagen. Skal male et rom, bl.a. Alt av Zeromancer er awesome! Alex og Kim er herlige menn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kanskje jeg skal prøve å slutte og røyke. De få sigarettene jeg har røyka siden onsdag, har smakt crap fra ende til annen. Støttes. Unn deg heller en god cigar en gang iblant. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Både Seigmenn og Zeromancer er awesome, ja! Sitted med gåsehud og hører på Ammonite nå, elsk <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hmm, prøve og slutte cold turkey igjen kanskje? Det vanskeligste er å ikke begynne på igjen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Både Seigmenn og Zeromancer er awesome, ja! Sitted med gåsehud og hører på Ammonite nå, elsk <3 JEG SAVNER TG! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Selv tenkte jeg å sette på Fra X til Døden etterpå for å fordrive litt tid. Det er en elsk DVD. <3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Både Seigmenn og Zeromancer er awesome, ja! Sitted med gåsehud og hører på Ammonite nå, elsk <3 JEG SAVNER TG! Galt av meg at jeg egentlig ikke savner TG? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) BLARGAGAAA. Eg savnar ikkje TG. Because I wasn't there! Endret 27. mai 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Både Seigmenn og Zeromancer er awesome, ja! Sitted med gåsehud og hører på Ammonite nå, elsk <3 JEG SAVNER TG! Galt av meg at jeg egentlig ikke savner TG? Ja! Nå kommer det en TG lynsjemobb snart og tar deg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Både Seigmenn og Zeromancer er awesome, ja! Sitted med gåsehud og hører på Ammonite nå, elsk <3 JEG SAVNER TG! Ditto. Gleder meg til lettere og mindre rigg neste år =] Selv tenkte jeg å sette på Fra X til Døden etterpå for å fordrive litt tid. Det er en elsk DVD. <3 Irriterer meg at den er så dyr. Kjøper den med første anledning når jeg finner den litt billigere.. Jeg savner Wacken. Jeg og. Heldigvis er det ikke mer enn to måneder igjen, da. Mulig Petter kjøper min ekstra-billett óg ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg savner Wacken. Jeg og. Heldigvis er det ikke mer enn to måneder igjen, da. Mulig Petter kjøper min ekstra-billett óg ^_^ Jeg har desverre ikke råd i år. Men neste år MÅ jeg. Wacken er det mest awesome av awesome. Det er faktisk awesome opphøyd i awesome. Og for de av dere som ikke skjønner det så er det temmelig awesome. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Både Seigmenn og Zeromancer er awesome, ja! Sitted med gåsehud og hører på Ammonite nå, elsk <3 JEG SAVNER TG! Ditto. Gleder meg til lettere og mindre rigg neste år =] Jeg har hørt rykter om nazisme ift. penisforlengere neste år Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jeg og. Heldigvis er det ikke mer enn to måneder igjen, da. Mulig Petter kjøper min ekstra-billett óg ^_^ Petter kjøper den! Endret 27. mai 2010 av Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg