Slimda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Koffein er jo greit nok, men føler ikke at jeg trenger det. Frukt og brus gjør meg våken nok! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Liker at dere blokket internettet de to første timene, Petter! Vi skulle egentlig ha naturfagprøve på fronter, men nå ble den utsatt til tirsdag! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Koffein er jo greit nok, men føler ikke at jeg trenger det. Frukt og brus gjør meg våken nok! Jeg trenger det ikke heller, men er nydelig å våkne opp litt når du skal drikke noe godt tror jeg må ha en flakse Slimdabrus senere idag Liker at dere blokket internettet de to første timene, Petter! Vi skulle egentlig ha naturfagprøve på fronter, men nå ble den utsatt til tirsdag! Så fint hadde dere ikke hatt en inkompetent lærer som ikke klarer å forstå at han/hun skal gi dere en bruker som har tilgang til nett så kunne dere greit hatt prøven idag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Blir nok Slimdabrus på meg senere idag også. Er nemlig "Sommerfest" med jobben, og da blir det mye gratis mat og drikke. Nam nam. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg var ikke ironisk, hvis det er det du mente? Jeg leste alt for lite i går, så at prøven ble utsatt passer meg utmerket. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg var ikke ironisk, hvis det er det du mente? Jeg leste alt for lite i går, så at prøven ble utsatt passer meg utmerket. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 KJÆM ITTE SNIKKER ÆNDÆRSEN SNART'A MOR? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 For en herlig sløv morgen / formiddag det har vært så langt. ^^ Spiste frokost, fikk et sært anfall hvor jeg ikke klarte å se noe, slang meg på sofaen, ting gikk over, så Street Fighter etterfulgt av en eller annen episode av Mummitrollet, gikk ned igjen, har hengt opp klesvasken og nå tenkte jeg å ta oppvasken. ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 For en herlig sløv morgen / formiddag det har vært så langt. ^^ Spiste frokost, fikk et sært anfall hvor jeg ikke klarte å se noe, slang meg på sofaen, ting gikk over, så Street Fighter etterfulgt av en eller annen episode av Mummitrollet, gikk ned igjen, har hengt opp klesvasken og nå tenkte jeg å ta oppvasken. ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lian du lian. Ja jeg er awesome Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Under tvil lille venn... Under tvil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 For en herlig sløv morgen / formiddag det har vært så langt. ^^ Spiste frokost, fikk et sært anfall hvor jeg ikke klarte å se noe, slang meg på sofaen, ting gikk over, så Street Fighter etterfulgt av en eller annen episode av Mummitrollet, gikk ned igjen, har hengt opp klesvasken og nå tenkte jeg å ta oppvasken. ^^ Det var i grunn ganske jævlig. Glad det gikk over. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 God morgen folkens! Noe jeg har lurt på en stund er om Glimti får kvantumsrabatt på Red Bull - signaturen hans indikerer et forbruk på intet mindre enn 3650-5475 bokser i året ... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 God morgen folkens! Noe jeg har lurt på en stund er om Glimti får kvantumsrabatt på Red Bull - signaturen hans indikerer et forbruk på intet mindre enn 3650-5475 bokser i året ... Ikke si det til noen, men jeg tror ikke han drikker så mye. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Glimti jobber for den internasjonale organisasjonen for drikking av red bull, og får dermed støtte i form av paller med red bull. Disse drikker han, og forteller oss om det slik vi blir fristet/irritert. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Apropos energidrikker, vet noen om det er mulig å kjøpe Frank's i Norge? Jeg vil smake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg