Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 There are no things greater in life than talking behind people's backs. *Ehem* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hallo! Bikkja til mushi ser ut som en ponni. ^^ *Baksnakke folk med internsnakk* Det er fordi hun er en ponni. HAhahahaha! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hørt om msn, eller? Og så setter vi hundene på webcam. Har ingen drapsbilder av kjøteren min, i og med at han foretrekker å ligge i bakhold og virke snill og hyggelig til siste sekund. *host* *hark* er det eneste kvinnfolket i hele norge som aldri har eid eller brukt ett webcam. Du burde skaffe deg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ... mitt er sånn.. 50 år gammelt. Såådeh. Webcam er ikke et must, da.I fall du lurer, så er jeg jente, så jeg prøver ikke å sjekke deg opp. Veit du er kvinnfolk da lizm. Men viste du at jeg er kåt, gammel gris på over 53? Pm meg. Vil ha striptease! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er det jeg prøver på Det var DET jeg gjorde for litt over et år siden når tråden det var snakk om het Siste ordet 6. Lat som om du eier plassen og du vil passe inn. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 kom og join meg på mitt hjørnebord da snorre og underpants. Hallo! Bikkja til mushi ser ut som en ponni. ^^ *Baksnakke folk med internsnakk* jeg lurer på om jeg skal gå å finne meg en alkoholfri øl og roe ned sinnet mitt jeg... hmm Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Eeehm. Det er da ingen motsetning mellom å være jente, og sjekke opp jenter med webcam vel? Har vel hørt om leningene bifili og homofili. Endret 9. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er fordi hun er en ponni. HAhahahaha! Kan jeg... ri henne? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Vil ha striptease! Du er ikke logga på msn. Ellers så skulle du fått. Endret 9. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har syke drømmer for tiden. Drømte at jeg seriøst skadet genitaliene til en (som jeg forresten kjente). Torturerte ham, og tvang ham til å spise den ene testikkelen sin. Følte meg jævlig bra da jeg våknet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hallo! Bikkja til mushi ser ut som en ponni. ^^ *Baksnakke folk med internsnakk* Det er fordi hun er en ponni. HAhahahaha! Er ikke langt unna i hvert fall! ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 So5 likte jeg bedre. Da var Pjokk, jeg og Hylo ett team Satt i Stokke, spamma og drakk whiskey. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har syke drømmer for tiden. Drømte at jeg seriøst skadet genitaliene til en (som jeg forresten kjente). Torturerte ham, og tvang ham til å spise den ene testikkelen sin. Følte meg jævlig bra da jeg våknet. Du er så typisk deg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vil ha striptease! Du er ikke logga på msn. Ellers så skulle du fått. *logging on* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg har syke drømmer for tiden. Drømte at jeg seriøst skadet genitaliene til en (som jeg forresten kjente). Torturerte ham, og tvang ham til å spise den ene testikkelen sin. Følte meg jævlig bra da jeg våknet. Pfft, Luksusproblem! Nåååå logga du på ja. *shicked*! Endret 9. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Egentlig burde jeg ha undersøkt brukerene her inne grundig før jeg valset inn, litt vanskelig å eige plassen når man ikke vet kjønn og alder på dem en gang, men det kommer vel det også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du er så typisk deg. Sjarmerende. Jeg sa ikke at jeg likte det. Men jeg våknet med en følelse av å ha hjulpet noen med å bli kvitt et problem. Problemet hans er vel at han tenker med feil hode uansett, såå. Ja. Orker ikke tolke drømmene mine for tiden. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Pm meg. Vil ha striptease! Will do. Eeehm. Det er da ingen motsetning mellom å være jente, og sjekke opp jenter med webcam vel? Har vel hørt om leningene bifili og homofili. Finnes ikke. Alle jenter er heterofile. Dessuten har jeg type. Så det så. Jeg har syke drømmer for tiden. Drømte at jeg seriøst skadet genitaliene til en (som jeg forresten kjente). Torturerte ham, og tvang ham til å spise den ene testikkelen sin. Følte meg jævlig bra da jeg våknet. Det der kan jeg nesten tenke meg. Så utrolig deilig det skulle vært. Oo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Egentlig burde jeg ha undersøkt brukerene her inne grundig før jeg valset inn, litt vanskelig å eige plassen når man ikke vet kjønn og alder på dem en gang, men det kommer vel det også Jeg er serisøst en 35 år gammel jente! Pass deg. Eller så blir det chickfight! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Egentlig burde jeg ha undersøkt brukerene her inne grundig før jeg valset inn, litt vanskelig å eige plassen når man ikke vet kjønn og alder på dem en gang, men det kommer vel det også Ja, på noen kommer det nok. Men enkelte brukere er et stort mysterium. Men de fleste avslører seg før eller senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg