Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Og så ble jeg visst onkel for 5 minutter sia. Grattis! Moar info! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Grunnen til at du får flere valg når du holder inne shift-tasten, er for at det aktiverer den skjulte "administratorrettighetsfunksjonen". Bruker det ofte på jobb når jeg trenger å åpne programmet som en annen bruker enn den jeg er logget inn som. Og så ble jeg visst onkel for 5 minutter sia. grattis Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Mer info? Ei dame min bror holder på med pressa ut en unge. Hva mer info trenger man? Foreldrene mine er dog helt i hundre. Morsomt. *edit* och tackar så mycket, norbaggar! Endret 26. mai 2010 av Slimda Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Åt middag for 3 timer siden og er allerede så sulten at det svir Hørt om kveldsmat? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg åt en porsjon havregrøt i sted og ble stappmett. Første gang i dag at jeg har spist. Lovende Mutter tvang i meg en pizzabolle i tilegg, så vidt jeg klarte å gå ned trappa og ned til rommet, så mett var jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Åssen matvaner har du egentlig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Slik en ekte ungdom har, da rus, damer og bøker er viktigere enn mat Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Åt middag for 3 timer siden og er allerede så sulten at det svir Hørt om kveldsmat? Åt nå nettopp. Kikka på benken, no bred. kikka i skapet, selvmordsknekkebrød. Ble havregryn til slutt isteden Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Vet dere om noen i pondus-redaksjonen har bruker her ? Siden dem skrev i en nyhet: " Forberedelser Det første du trenger er reisepartnere. Det er ingenting som er mer traurig enn å reise alene. Dersom du ikke har noen venner, kan du for eksempel opprette en tråd på Diskusjon.no, " Iallefall kult at dem veit om forumet. Hahaha, sånn apropos... http://www.diskusjon...owtopic=1205097 Den turen var awsome! Var det ikke det minste social awkward? Neida, var bra. Bazukh er ei god venninne av meg, og Tøsa var hyggelig, om noe trøtt av seg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så¨hvis man spiser selvmordknekkebrød tar man selvmord da........ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Vil si det er sterk likt et selvmord. Knekkebrød sprøtt som f. Kan jo like godt spise en lyspære med leverpostei... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Amanita, bare hvis man har noe å ta selvmord med. Så hvis man ikke har noe egnet liggende må man utsette selvmordsknekkebrødet til anledningen byr seg. Endret 26. mai 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er logisk, står det på pakken da? "Vi må også med litt tristhet si at har du ikke medisiner, kniv, tau, pistol\hagle og generelle ting som man kan bruke til og ta livet av seg så må du vente til du har anskaffet deg en av de" :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Slik en ekte ungdom har, da rus, damer og bøker er viktigere enn mat Bøker? Det er logisk, står det på pakken da? "Vi må også med litt tristhet si at har du ikke medisiner, kniv, tau, pistol\hagle og generelle ting som man kan bruke til og ta livet av seg så må du vente til du har anskaffet deg en av de" :!: Selvsagt. Har du ikke sett en pakke i butikkene enda? Det er siste nytt på markedet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 mente da musikk 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Lite skrift nederst i høyre hjørne sier; "Spises på eget ansvar" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 bo-k? og knekkebrød er jo digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg