L4r5 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Da blir neste spørsmål, hvor plukker man mais i dette forfrossne landet? Jeg kan si deg hvertfall to steder i grenlandsområdet. Der hvor du bor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Da blir neste spørsmål, hvor plukker man mais i dette forfrossne landet? Darbu! Det vet du vel hvor er? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Såklart jeg vet hvor Darbu er Blir vel maisjakt i sommer/høst da Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Vet dere om noen i pondus-redaksjonen har bruker her ? Siden dem skrev i en nyhet: " Forberedelser Det første du trenger er reisepartnere. Det er ingenting som er mer traurig enn å reise alene. Dersom du ikke har noen venner, kan du for eksempel opprette en tråd på Diskusjon.no, " Iallefall kult at dem veit om forumet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Diskusjon.no er norges største forum, så det er ikke rart folk vet om det egentlig. Betyr ikke at Frode Øverli henger i DNFK, selv om han sikkert kunne funnet mye inspirasjon her Endret 26. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hehe, sant det. Men han kunne vell funnet inspirasjon her:P Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Diskusjon.no er norges største forum, så det er ikke rart folk vet om det egentlig. Betyr ikke at Frode Øverli henger i DNFK, selv om han sikkert kunne funnet mye inspirasjon her nei vg diskusjon er norges største Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Vet dere om noen i pondus-redaksjonen har bruker her ? Siden dem skrev i en nyhet: " Forberedelser Det første du trenger er reisepartnere. Det er ingenting som er mer traurig enn å reise alene. Dersom du ikke har noen venner, kan du for eksempel opprette en tråd på Diskusjon.no, " Iallefall kult at dem veit om forumet. Hahaha, sånn apropos... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205097 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hahaha fett Lurer på om det er der inspirasjonen kom fra^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hadde vært morsomt om det var det. Spontanturer er gøy ^_^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Pinsen er tydeligvis et dumt tidspunkt å bestille ting på nettet. Pakken min ble ikke sendt før idag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Pinsen er tydeligvis et dumt tidspunkt å bestille ting på nettet. Pakken min ble ikke sendt før idag mwahaha.... jeg må betale 50% på første lønning fordi det var noe surr da jeg bestilte skattekort... Woop dee do! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Vet dere om noen i pondus-redaksjonen har bruker her ? Siden dem skrev i en nyhet: " Forberedelser Det første du trenger er reisepartnere. Det er ingenting som er mer traurig enn å reise alene. Dersom du ikke har noen venner, kan du for eksempel opprette en tråd på Diskusjon.no, " Iallefall kult at dem veit om forumet. Hahaha, sånn apropos... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205097 Den turen var awsome! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ble litt redd nå: Fant ut jeg har alkohol i huset til en "verdi" av 533 timer med promille. Noen som er med på en real trønderfest? Endret 26. mai 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva slags idiot av et reklamebyrå har bestemt seg for å bekle bussene med "PUSSI, As good as it looks"-reklame, midt i Melodi Grand Prix-tiden!? Herregud, er jo totalt umulig å ikke misforstå. eksempel 1 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hahahahahahahaha! That made my day! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Den er jo fantastisk... NY AVATAR Endret 26. mai 2010 av Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg