Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er grunnen til at det er så himla pokkers vanskelig å komme inn i DNFK-klikken. Alt for mye intern-snakk. Skjønner jo knapt meningen til halvparten av innleggene. ^^

Ja, jeg sitter og kjeder meg og vil bare delta i en samtale, men jeg har liksom ikke noe konstruktivt å komme med i den samtalen som er. :/

Lenke til kommentar
Men du bor jo for langt unna! :(

Dessuten kommer min hund til å ta livet av din.

post-61441-1202595919_thumb.jpg

:p

Hørt om msn, eller? :roll: Og så setter vi hundene på webcam. Har ingen drapsbilder av kjøteren min, i og med at han foretrekker å ligge i bakhold og virke snill og hyggelig til siste sekund.

Dette er grunnen til at det er så himla pokkers vanskelig å komme inn i DNFK-klikken. Alt for mye intern-snakk. Skjønner jo knapt meningen til halvparten av innleggene. ^^

Du er jo en del av klikken. Er du ikke? Oo Dessuten er det bare å finne på sitt eget intern-snakk. Piece of cake.

Lenke til kommentar

Du får gjøre som meg finne deg ett hjørnebord for deg selv og prate med deg selv :)

Eneste råd jeg kan gi deg Irene, er å valse inn som du er en av gjengen. Etter hvert så vil du også skjønne de interne greine. Slik sett så har du gjor alt riktig.

Lenke til kommentar
Hørt om msn, eller? :roll: Og så setter vi hundene på webcam. Har ingen drapsbilder av kjøteren min, i og med at han foretrekker å ligge i bakhold og virke snill og hyggelig til siste sekund.

*host* *hark*

er det eneste kvinnfolket i hele norge som aldri har eid eller brukt ett webcam.

Lenke til kommentar
*host* *hark*

er det eneste kvinnfolket i hele norge som aldri har eid eller brukt ett webcam.

... mitt er sånn.. 50 år gammelt. Såådeh. Webcam er ikke et must, da.

I fall du lurer, så er jeg jente, så jeg prøver ikke å sjekke deg opp. :ph34r:

Lenke til kommentar

Du får gjøre som meg finne deg ett hjørnebord for deg selv og prate med deg selv :)

Eneste råd jeg kan gi deg Irene, er å valse inn som du er en av gjengen. Etter hvert så vil du også skjønne de interne greine. Slik sett så har du gjor alt riktig.

Det er det jeg prøver på :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...