Mikkel™ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ananas og mais er begge drit ifra innerste hellvette Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 WheelMan, hva er forskjellen på det useriøse bildeinnlegget og de innleggene mine du iblant klager på? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den er myk og ekkel! Ananas er en skam for pizza! Heller myk enn hard ananas. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 har heller aldri vært no stor fan av ananas. hver sin smak Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Joda, sopp går fint. Ananas derimot... Ødelegger bare for pepperoni. Tull! Den er søt og god, og er en god kontrast til salamipølsen og resten av pizzaen! Ananas is made for pizza! http://www.youtube.com/watch?v=WrjwaqZfjIY http://www.youtube.com/watch?v=efOf1DpIXsQ&feature=related Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den er myk og ekkel! Ananas er en skam for pizza! Heller myk enn hard ananas. Liker det ikke uansett. Dessuten kutter de den opp i altfor store biter når de tar den på pizza. Dersom du tar en bit og får med ananas kjenner du ikke noe annet enn den kvalme ananassmaken. Ville kansje gått bedre om de hadde kuttet ananasen vesentlig mindre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 æsj nå blei jeg sulten. ikke lunsj før om en time Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den er myk og ekkel! Ananas er en skam for pizza! Heller myk enn hard ananas. Liker det ikke uansett. Dessuten kutter de den opp i altfor store biter når de tar den på pizza. Dersom du tar en bit og får med ananas kjenner du ikke noe annet enn den kvalme ananassmaken. Ville kansje gått bedre om de hadde kuttet ananasen vesentlig mindre. Altså, er jo bare å be om det da? Er ikke vanskelig å si det liksom. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Bestiller aldri en pizza som inneholder ananas uansett. Det finnes jo så mye bedre ting å velge. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 - En helt vanlig onsdag på Holmestrand videregående. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 En helt vanelig dag på skolen generelt. Hva er så sensasjonelt med det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 - En helt vanlig onsdag på Holmestrand videregående. Så chill ut, du gikk media aight? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Fra balkongen ser jeg rett ned på et digert cruiseship. Jeg har lyst til å dra på cruise med det samme. Bare synd jeg ikke kan. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 syke, syke mennesker... Ja, tenk at noen kan foretrekke honningmelon... Nå endret jo du innlegget mitt til å si "melon fylt med alkohol", som jeg da svarte på. Honningmelon er jo godt, og det er også vannmelon, og alle andre melonsorter. Derfor skrev jeg også *melon. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg skrev "fylt med sprit" Er det noe godt å blande øl eller vin i en melon? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Bagateller. Ser på sprit og alkohol som samme greia. Udrikkelig gift. Har ingenting å gjøre i en deilig melon, uansett type. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 - En helt vanlig onsdag på Holmestrand videregående. Så chill ut, du gikk media aight? Aight. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Blir jo litt feil å si før du har smakt. har riktignok bare prøvd spritmelon en gang, men husker det var digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg