After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 McDonalds mat gjør meg råtten i magen... Blir ikke dårlig av det, men blir heller ikke mett. Jeg blir både dårlig og umett Husker jeg ble litt småuggen etter Big Tasty, men har aldri blitt av noe annet. Dårlig blir jeg ikke, men bigmac frister ikke etter at jeg gjorde russeknute som gikk ut på å spise en bigmac på 3 biter.... Jeg klarte det på 3. forsøk, på ca. 1 time.... Så det er faktisk mulig? Selvfølgelig, så små som burgerne på McDonalds er. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk. Same med cornrows? Wtf? Jeg liker å skille meg ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 mMmm ... clvn har glimrende musikksmak. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk. Same med cornrows? Wtf? Jeg liker å skille meg ut Finn på noe nytt da. ikke copy paste alle svartingene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk. Same med cornrows? Wtf? Jeg liker å skille meg ut Finn på noe nytt da. ikke copy paste alle svartingene. Altså det er jo der jeg skiller meg ut, jeg er ikke svart. Dessuten kler og oppfører jeg meg heller ikke som en gangster. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk. Same med cornrows? Wtf? Jeg liker å skille meg ut Ah... Litt som unger som knuser mammas yndlingsvase for å få oppmerksomhet? Negative attention is still attention. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk. Same med cornrows? Wtf? Jeg liker å skille meg ut Ah... Litt som unger som knuser mammas yndlingsvase for å få oppmerksomhet? Negative attention is still attention. Det var da litt av en paralell.. Når jeg tenker på det så var det en drittsekk og en haug med pakisser som skulle gi meg juling sist. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk. Same med cornrows? Wtf? Jeg liker å skille meg ut Hva med å begynne å gå med sameklær? Eller er det frisyren som skal skille deg ut kan du annlegge hanekam. Det har jeg hatt to sommre på rad nå og kan garantere deg at det har vakt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk. Same med cornrows? Wtf? Jeg liker å skille meg ut Hva med å begynne å gå med sameklær? Eller er det frisyren som skal skille deg ut kan du annlegge hanekam. Det har jeg hatt to sommre på rad nå og kan garantere deg at det har vakt oppmerksomhet. Like that? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan du ikke bare bli emo da, så kan du og resten av emo-gjengen skille dere ut sammen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Like that? Nope. Min var møye høyere og farget knall rød. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan du ikke bare bli emo da, så kan du og resten av emo-gjengen skille dere ut sammen? Emo er noe jeg aldri blir, men du kan få broren min til å bli det, han mangler bare klærne og sminken og han er i mål Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Oh, sounds nice Nå kom det en haug med emo's i filmen jeg så på også Endret 25. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk. Same med cornrows? Wtf? Jeg liker å skille meg ut Ah... Litt som unger som knuser mammas yndlingsvase for å få oppmerksomhet? Negative attention is still attention. Det var da litt av en paralell.. Har også litt problemer med å finne den sammenligningen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg er sliten som faen etter dagens treningsøkt... Sliten på den gode måten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan du ikke bare bli emo da, så kan du og resten av emo-gjengen skille dere ut sammen? Emo er noe jeg aldri blir, men du kan få broren min til å bli det, han mangler bare klærne og sminken og han er i mål Vet han har langt, svart hår alt, men kreves vel litt mer enn utsende da... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=irFSE8H7Vn4 Blast from the past :O Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Emo er noe jeg aldri blir, men du kan få broren min til å bli det, han mangler bare klærne og sminken og han er i mål Han har i det minste ikke tidenes mest downsehår. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ljQSn2ECOJ0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ljQSn2ECOJ0 Sikekrt verre jobber å ha enn det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg