Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

McDonalds mat gjør meg råtten i magen...

Blir ikke dårlig av det, men blir heller ikke mett.

Jeg blir både dårlig og umett :(

Husker jeg ble litt småuggen etter Big Tasty, men har aldri blitt av noe annet.

Dårlig blir jeg ikke, men bigmac frister ikke etter at jeg gjorde russeknute som gikk ut på å spise en bigmac på 3 biter....

Jeg klarte det på 3. forsøk, på ca. 1 time.... :roll:

Så det er faktisk mulig?

Selvfølgelig, så små som burgerne på McDonalds er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk.

Same med cornrows? Wtf?

Jeg liker å skille meg ut :shrug:

Finn på noe nytt da. ikke copy paste alle svartingene.

Altså det er jo der jeg skiller meg ut, jeg er ikke svart. Dessuten kler og oppfører jeg meg heller ikke som en gangster.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer en retur av denne sveisen selv om en god del hater den på hvite folk.

Same med cornrows? Wtf?

Ah... Litt som unger som knuser mammas yndlingsvase for å få oppmerksomhet? Negative attention is still attention.

Lenke til kommentar

Same med cornrows? Wtf?

Ah... Litt som unger som knuser mammas yndlingsvase for å få oppmerksomhet? Negative attention is still attention.

Det var da litt av en paralell..

Når jeg tenker på det så var det en drittsekk og en haug med pakisser som skulle gi meg juling sist.

Lenke til kommentar

Same med cornrows? Wtf?

Hva med å begynne å gå med sameklær?

Eller er det frisyren som skal skille deg ut kan du annlegge hanekam. Det har jeg hatt to sommre på rad nå og kan garantere deg at det har vakt oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Same med cornrows? Wtf?

Hva med å begynne å gå med sameklær?

Eller er det frisyren som skal skille deg ut kan du annlegge hanekam. Det har jeg hatt to sommre på rad nå og kan garantere deg at det har vakt oppmerksomhet.

david-beckham-hairstyle-mini-mohawk-5-743412.jpg

Like that?

Lenke til kommentar

Same med cornrows? Wtf?

Det var da litt av en paralell..

Har også litt problemer med å finne den sammenligningen.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare bli emo da, så kan du og resten av emo-gjengen skille dere ut sammen?

Emo er noe jeg aldri blir, men du kan få broren min til å bli det, han mangler bare klærne og sminken og han er i mål :)

Vet han har langt, svart hår alt, men kreves vel litt mer enn utsende da... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...