Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

McDonalds mat gjør meg råtten i magen...

Ditto. Har blitt dårlig / fått matforgiftning av å spise på McDonald's i alle år fra jeg åt der for første gang i en alder av 6 til sist jeg åt der da jeg var 18, og de siste årene fra jeg var 14 til jeg var 18, åt jeg ca ikke der uansett, bare ved spesielle anledninger, og jeg har prøvd McD i forskjellige deler av verden med samme resultat, så McD er no go for meg.

Burger King fungerer derimot, bortsett fra at jeg aldri blir mett, uansett. :p

Lenke til kommentar

McDonalds mat gjør meg råtten i magen...

Skal du jobbe denne uka? jeg vil ha en texmex burger ting som du lager :D

Jobber dessverre (heldigvis) bare annenhver helg, så jeg skal nok ikke jobbe før om et par uker. Men kom da, så skal du få lov til å kjøpe en ;)

Møkk at du ikke jobber i ukedagene da! Er aldri på Evje i helgene

Hmm... Jeg kan jo ta på meg jobbklærne og late som at jeg er på jobb i fem minutter, og så reise igjen når jeg har fått laget burgeren din? :thumbup:

JAA!

Lenke til kommentar

Var og gikk kveldstur en sommerkveld, ble sulten og stakk innom Mc'rn. Spiste og tusla videre gjennom byen. Selvsagt når jeg var LENGST mulig unna hjemme, kom kanonmagen og det bare surkla i rompa. Jeg ble så desperat at jeg nesten satte meg ned i en hage og gjorde det der..måtte halvspringe hjem 20 minutter.

Hva.. faen..

Lenke til kommentar

Dårlig blir jeg ikke, men bigmac frister ikke etter at jeg gjorde russeknute som gikk ut på å spise en bigmac på 3 biter....

Jeg klarte det på 3. forsøk, på ca. 1 time.... :roll:

Så det er faktisk mulig?

Ja, det er mulig. Det er derimot ikke veldig behagelig når du må stappe burgeren så langt ned i halsen at det er litt for nærme at visse reflekser slår inn :nei:

Og det er tydeligvis også mulig å spise to store bigmacmenyer ink. drikke på 20 min... Russeknuten var på 30 min, men han fant ut at han ikke gadd å vente på at de andre skulle bli ferdig, så han bare spiste opp. :roll:

@ Sameboe:

Nei.... bare nei... :ph34r:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...