Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg har lyst på følgende brille: http://synsam.no/default.asp?V_ITEM_ID=454&kollId=659# Men jeg har selvsagt ikke råd. Though, de jeg har nå er slett ikke så gale. Endret 9. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har lyst på følgende brille:http://synsam.no/default.asp?V_ITEM_ID=454&kollId=659# Men jeg har selvsagt ikke råd. Var ikke helt min stil, men kunne sikkert blitt kul på. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg tror forresten ikke jeg har møtt noen som har kutta eller drukket fordi de er deppa. Joda. Du har "møtt" meg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 folk går og legger seg klokka 11 på en lørdags kveld ? Moderatorene logger av = spam fiesta! Jeg hører på Best of Bowie nå! Det er heftig! David Bowie ? kult hør på Ziggy Stardust, den er dritfet Sett Flight of the conchords? Hahahahaha! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg har lyst på følgende brille:http://synsam.no/default.asp?V_ITEM_ID=454&kollId=659# Men jeg har selvsagt ikke råd. Hvis alle brillebrukere hadde slike, ville brilleslange vært et hedersnavn. Endret 9. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 You dirty old bastard, you! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Joda. Du har "møtt" meg. Du "quote-miner" meg. ja, jeg har lært et nytt uttrykk og jeg bruker det så fort jeg har muligheten Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du "quote-miner" meg. ja, jeg har lært et nytt uttrykk og jeg bruker det så fort jeg har muligheten Putt med en eksakt forklaring og, så får du lov til å bruke det så mye du vil for min del. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hører på guns 'n roses Holder dessverre på å kjede meg ihjel. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Her går det i Rascal Flatts og hjemlengselen er stor Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hører på guns 'n roses Holder dessverre på å kjede meg ihjel. Finne på noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Putt med en eksakt forklaring og, så får du lov til å bruke det så mye du vil for min del. Quote mining is the practice of compiling frequently misleading quotes from large volumes of literature or speech.[1] The term is pejorative. "Quote miners" are often accused of contextomy and misquotation, in an attempt to represent the views of the person being quoted inaccurately. For example, if a person being quoted disagrees with some position, a quote miner will present quotes that suggest that instead, this person is supportive of this position. Material that ostensibly bolsters this position is often taken out of context. Exposition that is at odds with the argument being made in the same text is excluded or otherwise obscured. The expression is also sometimes used in a slightly weaker sense, merely meaning that a quote is being used to support an idea that the original author rejects. In this second case, even a quote which is accurate can be considered a "mined quote". Du bruker en del av et sitat som forandrer meningen av det vedkommende prøver å si. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvis alle brillebrukere hadde slike, ville brilleslange vært et hedersnavn. Indeed. Skal spare til de innfatningene tror jeg. Må bare få meg jobb. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du bruker en del av et sitat som forandrer meningen av det vedkommende prøver å si. Vil du si at det var det jeg gjorde? Jaja. Mulig det. Måtte bare informere deg om at du trodde feil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du bruker en del av et sitat som forandrer meningen av det vedkommende prøver å si. Vil du si at det var det jeg gjorde? Jaja. Mulig det. Måtte bare informere deg om at du trodde feil. Ja jeg kan ta feil jeg også. Slik som folk flest Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Finne på noe? Som hva da? Tror neppe hunden min kommer til å sette pris på en kinotur eller bybesøk, og har sittet inne og sett på film i to uker nå, så er litt lei det. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja jeg kan ta feil jeg også. Slik som folk flest Skeptisk. Du bruker ekstremt ofte å ha rett. Oo Som hva da? Tror neppe hunden min kommer til å sette pris på en kinotur eller bybesøk, og har sittet inne og sett på film i to uker nå, så er litt lei det. Vi kan bli kjent. Høres jo kjeeempe-gøy ut, sant? Eller så kan hunden min spise Ponni. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 You dirty old bastard, you! Freaky old bastard, you. Do you smoke grass up there in space, man? Or do you smoke astro turf, oh yeah! Oooh, it's such an artificial high! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Skeptisk. Du bruker ekstremt ofte å ha rett. Oo Takk, men vet ikke om jeg er enig. Uansett så pleier jeg bare å si det jeg mener ut fra min egen situasjon. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Takk, men vet ikke om jeg er enig. Uansett så pleier jeg bare å si det jeg mener ut fra min egen situasjon. Jaja. Samma det, vel. *klem* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg