After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Foresten, noen som har hørt om Don Gorske? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=526019 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Husker og ha lest om ham ja. Ganske sykt Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 McDonalds mat gjør meg råtten i magen... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 du tar på salaten etterpå da. ikke før du settern inn i ovnen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 McDonalds mat gjør meg råtten i magen... Skal du jobbe denne uka? jeg vil ha en texmex burger ting som du lager Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 McDonalds mat gjør meg råtten i magen... Skal du jobbe denne uka? jeg vil ha en texmex burger ting som du lager Jobber dessverre (heldigvis) bare annenhver helg, så jeg skal nok ikke jobbe før om et par uker. Men kom da, så skal du få lov til å kjøpe en Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Husker og ha lest om ham ja. Ganske sykt Han var i Guinness rekordbok for noen år siden, men da spiste han flere. Sykt ja, eller iallefall ekstremt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 McDonalds mat gjør meg råtten i magen... Skal du jobbe denne uka? jeg vil ha en texmex burger ting som du lager Jobber dessverre (heldigvis) bare annenhver helg, så jeg skal nok ikke jobbe før om et par uker. Men kom da, så skal du få lov til å kjøpe en Møkk at du ikke jobber i ukedagene da! Er aldri på Evje i helgene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) McDonalds mat gjør meg råtten i magen... Blir ikke dårlig av det, men blir heller ikke mett. Endret 25. mai 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Med meg er det 80/20. 80% sjans for å få råtten mage og springe på dass 10 min senere. Ganske kjipt hvis man spiste McD 2 timer før sin første konsert med bandet f.eks. Da satt ALLE hver sin tur på dass og dreit, når en var ferdig var neste rett inn osv osv. Var og gikk kveldstur en sommerkveld, ble sulten og stakk innom Mc'rn. Spiste og tusla videre gjennom byen. Selvsagt når jeg var LENGST mulig unna hjemme, kom kanonmagen og det bare surkla i rompa. Jeg ble så desperat at jeg nesten satte meg ned i en hage og gjorde det der..måtte halvspringe hjem 20 minutter. Endret 25. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 McDonalds mat gjør meg råtten i magen... Skal du jobbe denne uka? jeg vil ha en texmex burger ting som du lager Jobber dessverre (heldigvis) bare annenhver helg, så jeg skal nok ikke jobbe før om et par uker. Men kom da, så skal du få lov til å kjøpe en Møkk at du ikke jobber i ukedagene da! Er aldri på Evje i helgene Hmm... Jeg kan jo ta på meg jobbklærne og late som at jeg er på jobb i fem minutter, og så reise igjen når jeg har fått laget burgeren din? McDonalds mat gjør meg råtten i magen... Blir ikke dårlig av det, men blir heller ikke mett. Jeg blir både dårlig og umett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Var og gikk kveldstur en sommerkveld, ble sulten og stakk innom Mc'rn. Spiste og tusla videre gjennom byen. Selvsagt når jeg var LENGST mulig unna hjemme, kom kanonmagen og det bare surkla i rompa. Jeg ble så desperat at jeg nesten satte meg ned i en hage og gjorde det der..måtte halvspringe hjem 20 minutter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Dårlig blir jeg ikke, men bigmac frister ikke etter at jeg gjorde russeknute som gikk ut på å spise en bigmac på 3 biter.... Jeg klarte det på 3. forsøk, på ca. 1 time.... Endret 25. mai 2010 av multisync Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dårlig blir jeg ikke, men bigmac frister ikke etter at jeg gjorde russeknute som gikk ut på å spise en bigmac på 3 biter.... Jeg klarte det på 3. forsøk, på ca. 1 time.... Så det er faktisk mulig? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Var og gikk kveldstur en sommerkveld, ble sulten og stakk innom Mc'rn. Spiste og tusla videre gjennom byen. Selvsagt når jeg var LENGST mulig unna hjemme, kom kanonmagen og det bare surkla i rompa. Jeg ble så desperat at jeg nesten satte meg ned i en hage og gjorde det der..måtte halvspringe hjem 20 minutter. Haha, kjenner til den der. Driter ikke andre steder enn i min egen leilighet. Ofte jeg må forte meg hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Er det så vanskelig da? Syntes det hørtes ganske lett ut, jeg. Edit: Å spise en bigmac i tre bit, altså. Endret 25. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er det så vanskelig da? Syntes det hørtes ganske lett ut, jeg. Nå bor du i nærheten av Petter, da Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen andre som opplever at youtube er utroooolig treg på noen filmer? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen andre som opplever at youtube er utroooolig treg på noen filmer? Skift til lav kvalitet så går det som smør igjen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen andre som opplever at youtube er utroooolig treg på noen filmer? Skift til lav kvalitet så går det som smør igjen. 360p er lav kvalitet. Opplever noen ganger at nettsiden generelt loader sakte, ingen andre nettsider som jeg besøker som har det problemet. Får også vanlig ''score'' på speedtest, og torrents makser seg ut på 1.5mb/s som vanlig, men så fort jeg går på youtube er det visse filmer som loader så utrolig tregt at det er latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg