FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Gidder ikke starte en diskusjon rundt det, men når du kikker på en burger og den er rød utenpå så er det feil. Da tar jeg heller en ketchup pose og spiser den. Pølse er helt greit. Vertical det er forskjell på ketchup og dressing Endret 25. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Høres kvalmt ut med en burger som er rød av ketchup ja, men så var det ikke i slike mengder jeg tenkte på. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Men snakk om hamburgerdressing. Den kan svømme i det for min del Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Men snakk om hamburgerdressing. Den kan svømme i det for min del Som om det er noe bedre enn om burgeren svømmer i ketchup? Da kan du like gjerne spise en pose hamburgerdressing ... Forøvrig liker jeg både dressing og ketchup på burgeren min, så fremt den ikke svømmer i noen av delene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 En burger er forøvrig ubrukelig uten ost! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Neeei, ikke si slikt. Krydder før og ALDRI bruk ketchup på en burger Ketsjup på burger er fy. Men hva mener du med krydder før? Jeg pleier å hive det på mens jeg steker den, om det er det du mener? Men snakk om hamburgerdressing. Den kan svømme i det for min del Gatekjøkkenet jeg jobber på er kjent for sin hamburgerdressing. Mange pleier å bestille et ekstra beger, eller dressing på pommes fritesen. Og jeg vet den hemmelige oppskriften Det er bare en ingrediens som friker meg litt ut... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Når vi nå snakker om burgere... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 En god burger består av følgende lag: Brød Salat løk sylteagurk eller vanlig agurk Tomat syltet jalapenos eller fersk chilli Bacon Ost Burger bacon syltet jalapenos eller fersk chilli Tomat sylteagurk eller vanlig agurk løk Salat Brød Selvsagt skal man ha ketchup både over og under burgeren. Men ikek overdrevne mengder heller da. Ketchup kan forøvrig sløyfes om man bruker BBQ-saus. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Om du kutter ut de avsnittene om sylteagurk eller vanelig agurk samt tomat begynner det å ligne på noe. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Neeei, ikke si slikt. Krydder før og ALDRI bruk ketchup på en burger Ketsjup på burger er fy. Men hva mener du med krydder før? Jeg pleier å hive det på mens jeg steker den, om det er det du mener? Men snakk om hamburgerdressing. Den kan svømme i det for min del Gatekjøkkenet jeg jobber på er kjent for sin hamburgerdressing. Mange pleier å bestille et ekstra beger, eller dressing på pommes fritesen. Og jeg vet den hemmelige oppskriften Det er bare en ingrediens som friker meg litt ut... Mente under steking ja. På jobb bruker jeg dressing i bunn på brødet og så burger med ost, enda en burger med ost også brød på toppen. Det er da en meat only med salat ved siden av. Slik Lars beskriver er også en nærmest perfekt burger om en skal ha alt av tilbehør. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) I win skal ha biff På internatet? Jeg skal løpe ned og snappe den opp rett foran nesa di. Mente under steking ja. På jobb bruker jeg dressing i bunn på brødet og så burger med ost, enda en burger med ost også brød på toppen. Det er da en meat only med salat ved siden av. Slik Lars beskriver er også en nærmest perfekt burger om en skal ha alt av tilbehør. Den hørtes god ut. Jeg pleier å lage den slik: Toppbrød Bacon Ost (vanlig norvegia, ikke burgerost) Masse piffikrydder 190 g burger Løk Mais Salat Hamburgerdressing Bunnbrød Endret 25. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 I win skal ha biff På internatet? Jeg skal løpe ned og snappe den opp rett foran nesa di. Yes, Funfact: jeg er Lister mester i hamburgerspising! Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Den hørtes god ut. Jeg pleier å lage den slik: Toppbrød Bacon Ost (vanlig norvegia, ikke burgerost) Masse piffikrydder 190 g burger Løk Mais Salat Hamburgerdressing Bunnbrød Brb, burger! Endret 25. mai 2010 av kleivbo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) bestillte en salatpizza i sta. omnomnom det var godt Edit: pizza med kylling, og salat osv oppå. ganske nam. Endret 25. mai 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg liker best cheesburgerne man får på MacDonald's (lol) Salat på pizza? Blir ikke den vassen? Endret 25. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Epic win La du merke til de to på forrige side? Jeg liker best cheesburgerne man får på MacDonald's (lol) Salat på pizza? Blir ikke den vassen? Burgerne på McDonalds er altfor små. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ment mega ironisk siden burgerne dems suger, men de to på forrige siden var ganske konge de også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg