Mikkel™ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nei! Lea på skråtten! Trenings tid da vøttø Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg lover deg, min er bedre! Kom til Evje en dag jeg jobber, så skal du få en! Hadde vært awesome, men Evje er et stykke unna Oslo Endret 25. mai 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg lover deg, min er bedre! Kom til Evje en dag jeg jobber, så skal du få en! Hadde vært awesome, men Evje er et stykke unna Oslo Pfft, det er da bare en svipp. Det er verdt det for tex-mex burgern min Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Sitter her med nykjøpt nagglebånd og har akkurat ordnet meg en kopp te. På toppen av alt er det fint vær. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tex-mex burger var digg ass ... Vi har ikke tex-mex burger det jeg jobber, så jeg improviserer Gatekjøkkenet jeg jobber på er kombinert med Pizzabakeren, så jeg pleier å mikse litt med ingredienser fra de to forskjellige "avdelingene". Tacosaus i stedet for hamburgerdressing, nachochips, tacokrydder på burgeren og masse løk og mais. Det blir en digg burger! Awesum! Min bestod av "Mexican"-salatmix, Salsa Ranch -dressing, mais, chilli, rødløk, bacon og ost + selve burgeren selvfølgelig, og en liten dose ketchup på toppen. Ble rimelig god. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg lagde tidenes heiteste texmex-pizza i dag, jeg. Puster fortsatt ild. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja, jeg hadde også ost forresten. Men ikke bacon. Ikke meksikansk nok. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Meksikansk og Tex Mex er to forskjellige ting. Endret 25. mai 2010 av Glimti Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Sant det, men skulle egentlig lage baconburger, så da ble til at jeg heiv på bacon også. Og i morgen blir det kylligwraps med mexican-salat og slik til lunsj. Må ha skikkelige saker på eksamensdagen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg liker ikke når folk ødelegger en god burger med ketchup eller grillkrydder (krydder skal på før steking) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg lagde tidenes heiteste texmex-pizza i dag, jeg. Puster fortsatt ild. Gief!Her blir det faktisk noe så kjedelig som spaghetti og kjøttdeig med posesaus. Lurer på å spice sausen litt opp med fersk chilli og/eller cayennepepper-pulver. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Meksikansk og Tex Mex er to forskjellige ting. Står ikke "mex" for Mexican? Jeg liker ikke når folk ødelegger en god burger med ketchup eller grillkrydder (krydder skal på før steking) Jeg bombarderer alltid burgerne mine med piffikrydder. *sikler* Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Neeei, ikke si slikt. Krydder før og ALDRI bruk ketchup på en burger Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Meksikansk og Tex Mex er to forskjellige ting. Står ikke "mex" for Mexican? Kan godt være, men det er en avart. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg lagde tidenes heiteste texmex-pizza i dag, jeg. Puster fortsatt ild. Gief!Her blir det faktisk noe så kjedelig som spaghetti og kjøttdeig med posesaus. Lurer på å spice sausen litt opp med fersk chilli og/eller cayennepepper-pulver. Doit. Jeg brukte noe piripiri jeg tok med meg hjem fra afrika pluss fersk chili. Meksikansk og Tex Mex er to forskjellige ting. Står ikke "mex" for Mexican? Jo, men texmex blander elementer fra meksikansk og amerikansk matlaging. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Neeei, ikke si slikt. Krydder før og ALDRI bruk ketchup på en burger Say whaaat? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Meksikansk og Tex Mex er to forskjellige ting. Står ikke "mex" for Mexican? Og Tex for Texas. Tex-Mex er matretter som opprinnelig kommer fra USA/Texas og som er blandet med/inpirert av det mexicanske kjøkken. Så baconet på burgeren min var kanskje ikke så lite tex-mex likevel. Refsa: Heinz Ketchup fortjener å brukes på burgere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Neeei, ikke si slikt. Krydder før og ALDRI bruk ketchup på en burger Say whaaat? Ja, folk sauser inn burgeren i ketchup. Det er ikke bra Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ketchup kan kun brukes på to ting og det er burger og pølse. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Enig, Glimti. Hamburgerdressing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg