KvitKnekt Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Alle vet at man tar backup av alt man har på pc'en før man i det hele tatt begynner å vurdere å sende pc inn til en eller annen IT-support-greie-gruppe. De gjør sjelden annet enn å putte inn en cd, formatere hele sjiten, og legge inn et speilbilde. Endret 25. mai 2010 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ah, det var derfor det var sånn håndkle artikkel i avisa i dag, rakk ikke lese den Men, jeg fikk gode nyheter på skolen i dag, har fri resten av uka Og på lørdag skal jeg og bandet spille konsert, blir så jævlig fett Hvorfor har vi ikke noen headbanger smiley på forumet egentlig ? eller, egentlig vil jeg vel ikke ha det, blir bare missbrukt sikkert. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Alle vet at man tar backup av alt man har på pc'en før man i det hele tatt begynner å vurdere å sende pc inn til en eller annen IT-support-greie-gruppe. De gjør sjelden annet enn å putte inn en cd, formatere hele sjiten, og legge inn et speilbilde. Det eneste som skulle fikses var at det ikke gikk an å logge seg på. Nå var det heldigvis ikke noe galt, og PCen ble helt normal igjen når jeg fikk tatt ut CDen Edit: Vowels, EPIC smiley! Endret 25. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nice Smiley, jeg spiller keyboard da men Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Petter! Hva har du gjort med PCen min egentlig? Nå er den heeeelt fucka! Alt jeg har er borte, og skrivebordet er windows 98-style! Edit: Haha, fant ut av det nå! Du glemte å ta ut Windows 7 PE Rescue-cden! Takk gud, der fikk jeg meg en støkk. Jeg hadde et 14-prosjekt lagret der som skal leveres i løpet av dagen :!: Kom ned med den i morgen, er avhengig av den med de problemene som dere har laget nå. Alle vet at man tar backup av alt man har på pc'en før man i det hele tatt begynner å vurdere å sende pc inn til en eller annen IT-support-greie-gruppe. De gjør sjelden annet enn å putte inn en cd, formatere hele sjiten, og legge inn et speilbilde. Det eneste som skulle fikses var at det ikke gikk an å logge seg på. Nå var det heldigvis ikke noe galt, og PCen ble helt normal igjen når jeg fikk tatt ut CDen Edit: Vowels, EPIC smiley! Var domenet som fucker med klassen deres forbanna fylket kan ta seg en bolle Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Skal komme med den i morgen tidlig Fylket søkks. I følge Perry skulle vi egentlig få noen gode PCer, men fylket mente vi ikke hadde bruk for dem, så vi er stuck med de vi har nå. Endret 25. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har kjøpt nye nagglebånd i dag. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg har vært på jobbintervju i dag! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Fri både imorra og torsdagen.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg har vært på jobbintervju i dag! Hvor skal du jobbe? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 http://www.kjendis.no/2010/05/25/kjendis/fotball/samliv/11851921/ Hahaha, prat deg ut av den du Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 http://www.kjendis.no/2010/05/25/kjendis/fotball/samliv/11851921/ Hahaha, prat deg ut av den du *facepalm bilde* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Alltid morsomt å lese om tabber. :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tex-mex burger var digg ass ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 http://www.kjendis.no/2010/05/25/kjendis/fotball/samliv/11851921/ Hahaha, prat deg ut av den du Eid. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tex-mex burger var digg ass ... Vi har ikke tex-mex burger det jeg jobber, så jeg improviserer Gatekjøkkenet jeg jobber på er kombinert med Pizzabakeren, så jeg pleier å mikse litt med ingredienser fra de to forskjellige "avdelingene". Tacosaus i stedet for hamburgerdressing, nachochips, tacokrydder på burgeren og masse løk og mais. Det blir en digg burger! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tex-mex burger var digg ass ... Vi har ikke tex-mex burger det jeg jobber, så jeg improviserer Gatekjøkkenet jeg jobber på er kombinert med Pizzabakeren, så jeg pleier å mikse litt med ingredienser fra de to forskjellige "avdelingene". Tacosaus i stedet for hamburgerdressing, nachochips, tacokrydder på burgeren og masse løk og mais. Det blir en digg burger! Den høres god ut! Nesten som jeg fikk lyst på den hamburgeren på macdonald's der de har den taco burgeren Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg lover deg, min er bedre! Kom til Evje en dag jeg jobber, så skal du få en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg