Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva med smak, da? Jeg drikker ikke koffeinholdige drikker kun for koffeinet, smaken er kjempegod også. Den har jo sin funksjon. Den sprayen gir bedre ånde, som er dens funksjon. :)

Rent koffein skal være svært bittert, men det finnes typer som har en coating som eliminerer smaken. Jeg har aldri prøvd det, men det kan sikkert være praktisk for dem som ønsker seg effekten av koffein uten å måtte drikke kaffe/energidrikker eller liknende.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med smak, da? Jeg drikker ikke koffeinholdige drikker kun for koffeinet, smaken er kjempegod også. Den har jo sin funksjon. Den sprayen gir bedre ånde, som er dens funksjon. :)

Rent koffein skal være svært bittert, men det finnes typer som har en coating som eliminerer smaken. Jeg har aldri prøvd det, men det kan sikkert være praktisk for dem som ønsker seg effekten av koffein uten å måtte drikke kaffe/energidrikker eller liknende.

Det er også bevist at pulver/spray funker mye bedre enn væske, fordi det blir sugd rett inn i blodet istede for magen. Man får effekten mye fortere og mye mer effektivt.

Hva med å gjøre som oss andre? Helle nedpå med kaffe som det skulle vært vann.

Hvis man er på LAN, f.eks har man ikke tid til å pisse hver 5 minutt.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Du må bare begynne å drikke kaffe regelmessig, da utvikler du en toleranse ovenfor den vanndrivende effektene til koffein og du vil ikke lenger måtte tisse av å drikke kaffe. De mengdene koffein som finnes i et par vanlige kopper kaffe/energidrikker er som oftest ikke store nok til skape en vanndrivende effekt hos voksne personer. Forøvrig finnes det en svært god utredning om emnet her.

Edit: Om man ikke er kjip med øsen er det ingen problem å lage kaffe med mer enn tilstrekkelig koffeininnhold.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Eg fann dænn i sta...

Hvem snakker du til? :hmm:

Du må bare begynne å drikke kaffe regelmessig, da utvikler du en toleranse ovenfor den vanndrivende effektene til koffein og du vil ikke lenger måtte tisse av å drikke kaffe. De mengdene koffein som finnes i et par vanlige kopper kaffe/energidrikker er som oftest ikke store nok til skape en vanndrivende effekt hos voksne personer. Forøvrig finnes det en svært god utredning om emnet her.

Session Cookie Error

An error has occured because we were unable to send a cookie to your web browser.

Session cookies are commonly used to facilitate improved site navigation. In order to use Wiley InterScience you must have your browser set to accept cookies.

Den nettsiden du sendte sier at nettleseren min ikke støtter kaker. Nettsiden har tydeligvis noe i mot kaker, siden nettleseren min liker kaker.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Den nettsiden du sendte sier at nettleseren min ikke støtter kaker. Nettsiden har tydeligvis noe i mot kaker, siden nettleseren min liker kaker.

Reven min liker kaker, så det er tydelig browseren din som er teit. Alle liker jo
!
! Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Jobb i dag, pluss at jeg må ringe og fikse en viss telefon.. =P

The sun, the sea, the sky

The loneliness, the why

The fear of losing everything

In a goodbye

The colors in the air

The hollowness, a tear

The depths of your mistakes

Are drawing near