fargoth Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva med smak, da? Jeg drikker ikke koffeinholdige drikker kun for koffeinet, smaken er kjempegod også. Den har jo sin funksjon. Den sprayen gir bedre ånde, som er dens funksjon. Rent koffein skal være svært bittert, men det finnes typer som har en coating som eliminerer smaken. Jeg har aldri prøvd det, men det kan sikkert være praktisk for dem som ønsker seg effekten av koffein uten å måtte drikke kaffe/energidrikker eller liknende. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva med å gjøre som oss andre? Helle nedpå med kaffe som det skulle vært vann. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hva med smak, da? Jeg drikker ikke koffeinholdige drikker kun for koffeinet, smaken er kjempegod også. Den har jo sin funksjon. Den sprayen gir bedre ånde, som er dens funksjon. Rent koffein skal være svært bittert, men det finnes typer som har en coating som eliminerer smaken. Jeg har aldri prøvd det, men det kan sikkert være praktisk for dem som ønsker seg effekten av koffein uten å måtte drikke kaffe/energidrikker eller liknende. Det er også bevist at pulver/spray funker mye bedre enn væske, fordi det blir sugd rett inn i blodet istede for magen. Man får effekten mye fortere og mye mer effektivt. Hva med å gjøre som oss andre? Helle nedpå med kaffe som det skulle vært vann. Hvis man er på LAN, f.eks har man ikke tid til å pisse hver 5 minutt. Endret 24. mai 2010 av Romis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 http://www.fictionalmaterials.com/ Hvem ante at det fantes så mange fiksjonelle gunnstoff. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine Edit: Noen som har sett Babylon ( tv-serie ) her før? Lurer på om den er verdt å se. Endret 24. mai 2010 av Romis Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hvis man er på LAN, f.eks har man ikke tid til å pisse hver 5 minutt. Du må bare begynne å drikke kaffe regelmessig, da utvikler du en toleranse ovenfor den vanndrivende effektene til koffein og du vil ikke lenger måtte tisse av å drikke kaffe. De mengdene koffein som finnes i et par vanlige kopper kaffe/energidrikker er som oftest ikke store nok til skape en vanndrivende effekt hos voksne personer. Forøvrig finnes det en svært god utredning om emnet her. Edit: Om man ikke er kjip med øsen er det ingen problem å lage kaffe med mer enn tilstrekkelig koffeininnhold. Endret 24. mai 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Eg fann dænn i sta... Hvem snakker du til? Hvis man er på LAN, f.eks har man ikke tid til å pisse hver 5 minutt. Du må bare begynne å drikke kaffe regelmessig, da utvikler du en toleranse ovenfor den vanndrivende effektene til koffein og du vil ikke lenger måtte tisse av å drikke kaffe. De mengdene koffein som finnes i et par vanlige kopper kaffe/energidrikker er som oftest ikke store nok til skape en vanndrivende effekt hos voksne personer. Forøvrig finnes det en svært god utredning om emnet her. Session Cookie Error An error has occured because we were unable to send a cookie to your web browser. Session cookies are commonly used to facilitate improved site navigation. In order to use Wiley InterScience you must have your browser set to accept cookies. Den nettsiden du sendte sier at nettleseren min ikke støtter kaker. Nettsiden har tydeligvis noe i mot kaker, siden nettleseren min liker kaker. Endret 24. mai 2010 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Snakka til du Romis Det er nok andre som syntes den nettsiden kan være interessant, selv om du har sett nettsiden før. Har du forresten sett Babylon før? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Den nettsiden du sendte sier at nettleseren min ikke støtter kaker. Nettsiden har tydeligvis noe i mot kaker, siden nettleseren min liker kaker. Reven min liker kaker, så det er tydelig browseren din som er teit. Alle liker jo ! ! Endret 24. mai 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 http://cgi.ebay.com/W23-Blizzard-Diablo-3-III-Leah-Girl-Game-Print-POSTER-/150441188876?cmd=ViewItem&pt=Art_Posters&hash=item2306fe5e0c Fy f*** som jeg har lyst på den. Noen som vet hvor mye frakten er? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hvorfor ble jeg ikke i Drammen i natt? Dumpa? ololololol Tuller.. Du er ikke i drammen fordi du har en ubrukelig jobb å forholde deg til ^^ Kunne jo reist i natt da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Morgen Er du våken så tidlig? wtf? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jonas er ikke frisk. Det er heller ikke jeg, men jobbe må man! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jobb i dag, pluss at jeg må ringe og fikse en viss telefon.. =P The sun, the sea, the skyThe loneliness, the why The fear of losing everything In a goodbye The colors in the air The hollowness, a tear The depths of your mistakes Are drawing near Fine Zeromancer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jobb i dag, pluss at jeg må ringe og fikse en viss telefon.. =P What hvilke telefon? Jeg har en boks som pappa ønsker seg i forlovelse gave? WHAT? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er den full av noe som det kan strøs med? 8D Torg333333r: Nope, kan ikke være helt frisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg