b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg gjør som Alastor, god natt folks *legge seg sammen med bamsen sin* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 folk går og legger seg klokka 11 på en lørdags kveld ? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeeg rusler og legger meg. Trenger en ny dag nå . Til alle jeg bryr meg om: Glad i dere! Natta. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg hører på Best of Bowie nå! Det er heftig! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hahaha... Jeg er 26. Burde jeg være bekymret? 19år og drikke alene, oser ikke suksess akkurat Kommunister . Nå er det ikke snakk om seriøst drikking heller, mer noe for å nøytralisere humøret/holdningnen. Mangel av andre aktiviteter i tillegg til at jeg skyver folk unna Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 folk går og legger seg klokka 11 på en lørdags kveld ? Alastor har sovet 6 timer til sammen de to siste nettene og jobbet veldig mye. Det er noe lignende med b-real. Og begge er så kos at de får legge seg. @b-real: Du får hute deg til å møte meg en gang, så kan vi legge oss sammen uten at mora di protesterer. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg hører på Best of Bowie nå! Det er heftig! David Bowie ? kult hør på Ziggy Stardust, den er dritfet Endret 9. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 .Nå er det ikke snakk om seriøst drikking heller, mer noe for å nøytralisere humøret/holdningnen. Mangel av andre aktiviteter i tillegg til at jeg skyver folk unna Gjør det samme noen ganger, stjeler av min fars barskap fordi jeg syter og syntes synd på meg selv Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hahaha... Jeg er 26. Burde jeg være bekymret? 19år og drikke alene, oser ikke suksess akkurat Kommunister . Nå er det ikke snakk om seriøst drikking heller, mer noe for å nøytralisere humøret/holdningnen. Mangel av andre aktiviteter i tillegg til at jeg skyver folk unna For å si det slik så er ikke alkoholen din venn på slike dager. Nei jeg sier det ikke for å være slem, men tror nok det er en grunn til at moren din er bekymret.. (huff så moralsk jeg ble nå da) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å kutte seg selv når man er deppa, og å drikke alene når man er deppa , er omtrent like ille Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Det er godt at noen av oss er moralske. Ellers ville jo verden gått rett til &/%#¤ innen noen tiår. ;-) Edit: Det kan være. Begge deler er jo en form for psykisk smertelindring som skader deg fysisk, i større eller mindre grad. Endret 9. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 folk går og legger seg klokka 11 på en lørdags kveld ? Moderatorene logger av = spam fiesta! Jeg hører på Best of Bowie nå! Det er heftig! David Bowie ? kult hør på Ziggy Stardust, den er dritfet Sett Flight of the conchords? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Å kutte seg selv når man er deppa, og å drikke alene når man er deppa , er omtrent like ille raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaait.... Endret 9. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe, Snorre kan ikke gjøre en dritt med spammen. hoho ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Nei, men det kan b-real. ;-) For ikke å snakke om alle de andre nattevåkne moderatorene. Også har jeg jo en 8 påloggede moderatorer på messenger å kontakte. *Humre* Endret 9. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å kutte seg selv når man er deppa, og å drikke alene når man er deppa , er omtrent like ille GTFO, kutte seg når man er deppa gjør man bare når man ikke har nok å drikke for å ikke være deppa lengere, men da skal man være virkelig langt nede :\ Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå syns jeg det var på tide å ta på brillene mine siden det er to år siden sist og jeg kjenner at øynene begynner å bli temmelig sliten. Wicked. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå er det rett før jeg går å trør telefonen ned i halsen på han som har den på speaker.... blir gaaaaaaal Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg tror forresten ikke jeg har møtt noen som har kutta eller drukket fordi de er deppa. Det er angsten som pleier å ta knekken på folk. Ikke Depresjonenene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Syyyykt. Anyhow: Å drikke når man er deppa og å kutte seg er likere enn man skulle tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg