Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja ja, da har man vært på restaurant og spist det jeg antar var svært god mat. Jeg smakte ingenting og følte meg litt så som så og kvalm der jeg satt, men jeg åt mer enn jeg har spist den siste uken, så jeg burde være fornøyd, selv om jeg ikke tømte halve tallerkenen engang. I det minste klaget jeg ikke på maten. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er best ved og jobbe på gatekjøkken. Fri tilgang til hamburgere hvor stor du enn vil til lunch :love:

Akkurat nå holder jeg på og løpe ut gjennom vindu. Broren min spiller sånn ensformig mainstream musikk med en enkel dunke tone hele veien. *Skrur opp lyden på maks med metallica*

Lenke til kommentar

Ostepølse med bacon surret rundt som du får kjøp på en bensinstasjon/narvesen. nomnomnom

Åh, vet hva jeg skal ha til lunch frokost imorgen!

Legger ved bilde for dere som ikke er sikre på hvordan det ser ut med en feit, deilig hamburger.

Den der er jo ikke ordentlig stekt.

Det kan jeg være enig i.

Lenke til kommentar

Klart jeg klager, RBK spiller et rått spill uten å få noe mer enn én utvist mann. Annan burde absolutt fått rødt!

Jeg smaker ikke det jeg spiser, familien min valgte å høre på søss og dro fra brukbar restaurant i Tr.hjem (Frati) til McDonald's for "dessert" og jeg er sjuk enda. Jeg har bare grunner til å klage.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...