Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen ordentlige butikker som selger fitness-utstyr i Trondheim? Altså, ikke bare noe joggebukser og greier, men utstyr.

Hva slags utstyr tenker du på?

Det jeg trenger mest nå er massasjerull, strikk og chin-up stang. Jeg ser for meg en butikk som selger vekter og litt forskjellig fitness-utstyr. Vet XXL er litt inne på det området, men synes ikke de har noe særlig brukbart utvalg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har virkelig troen på dette prosjektet ;) Jeg ligger på en firer i Naturfag, så dette MÅ gå bra om jeg skal ha håp om en femmer.

Tror du ikke det må mer enn en oppgave med 5 eller 6 for å stige til 5?

Lenke til kommentar

Har virkelig troen på dette prosjektet ;) Jeg ligger på en firer i Naturfag, så dette MÅ gå bra om jeg skal ha håp om en femmer.

Tror du ikke det må mer enn en oppgave med 5 eller 6 for å stige til 5?

Vi har hatt tre prøver, og jeg har fått 4 på alle. På dette prosjektet får vi både en skriftlig og en muntlig karakter, og hver av dem teller like mye som en vanlig prøve. Og i tillegg skal jeg ta en prøve om igjen, så hvis jeg får femmer på den strykes den gamle karakteren. Så hvis jeg får femmer både muntlig og skriftlig på prosjektet og på prøven, så får jeg etter all sannsynlighet en femmer i standpunkt :new_woot:

Lenke til kommentar

GTA 2 på LAN er awsum.

Oooh. Takk for tipset. Hadde glemt at det gikk å spille over LAN.

Nå som både jeg og dama har spillbare pc-er så er jeg på jakt etter spill vi kan ta over nettverket. Tenkte jeg skulle lære henne BF:V og BF1942 også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...