chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nope, jeg er deppa Hmm, jeg drikker alene. Det er litt lavt egentlig. Bare håper ikke muttern finner ut av det, hun har lest (faktisk) litt av hvert og bekymrer seg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sikkert slasken som gjorde det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) L4r5: Jeg har vinterferie neste uke, hva sier du til å finne på noe? Inneholder det alkohol, dårlige drikkeviser/shantyer og/eller begge deler? I så fall er jeg game Endret 9. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sikkert slasken som gjorde det dessverre, kan ikke sende MMS med telefonen min, har ikke giddi og satt det opp enda Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Det er skikkelig dårlig gjort smurf! Stakkars! Dere kan bli anmeldt og btw, samma hvor skjult nummer dere har er det kakelett å finne ut hvem dere er Jeg fikk tilsendt ett anononymt bilde i går som irriterer ræva av meg. Ett roterende delt hjerte som med teksten " you broke my heart" . J**** irriterende, jeg kan da ikke huske å ha ødelagt noens hjerter... i det siste ! Jeg innrømmer det. Det var meg. Haha! Glad den saken endelig er oppklart :!: Går du på Medier og Kommunikasjon btw? Vet du hvor stor sannsynligheten er for at jeg kan få noen på 2. eller 3. året til å fotografere bikkjene mine for en slant ? Lyst på fine bilder , men orker ikke dra til byens lokale fotograf. Steindyrt og han lager kjipe bilder med døll bakgrunn EDIT: mms dingsen kom ikke som en mms, men som en link til noe som jeg fikk laste ned gratis når jeg trykket på. Av typen "send til en venn" tingen du ser i Se og Hør .. Og Chokke? Drikke alene ? Why?? Hvor gammel er du ? Endret 9. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nope, jeg er deppa Hmm, jeg drikker alene. Det er litt lavt egentlig. Bare håper ikke muttern finner ut av det, hun har lest (faktisk) litt av hvert og bekymrer seg... Hadde gjort det jeg og, hadde han jeg kjenner kommet sånn at jeg hadde hatt noe å drikke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hadde gjort det jeg og, hadde han jeg kjenner kommet sånn at jeg hadde hatt noe å drikke Nå er det ikke mitt helelr da... Jøss, Brua neste for min del Jeg er 19........ Endret 9. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sånn da fant jeg den perfekte avataren Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Haha! Glad den saken endelig er oppklart :!: Går du på Medier og Kommunikasjon btw? Vet du hvor stor sannsynligheten er for at jeg kan få noen på 2. eller 3. året til å fotografere bikkjene mine for en slant ? Lyst på fine bilder , men orker ikke dra til byens lokale fotograf. Steindyrt og han lager kjipe bilder med døll bakgrunn Går ikke medier og kommunikasjon, men kan jo alltids ta bilder av dem jeg. Du bor i Oslo, rite? xD Endret 9. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sånn da fant jeg den perfekte avataren Your the anti-troll! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Ikke akkurat nei Chokke.. du er 18 år ! Hva så om mora di finner ut at du drikker? Men ikke gidd å drikk alene da.. i alle fall sørg for å hold det hemmelig. Jenter synes gjerne slikt er litt lavmåls XD EDIT: ser ut til at du er en fantastisk flink fotograf Eple! Endret 9. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ingenting som å fylletelefonere til den mest forhatte læreren på VGS Vi er 5 fra klassen, alle hater'n, og en av oss ringer'n og kjefter'n opp for å ha ødelagt livet hans, djeez Du skuffer meg sjur.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eplefe: vil du at vi skal komme med kommentarer til disse random bildene eller fill-poster du bare? oO Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Chokke.. du er 18 år ! Hva så om mora di finner ut at du drikker? Men ikke gidd å drikk alene da.. i alle fall sørg for å hold det hemmelig. Jenter synes gjerne slikt er litt lavmåls XD Fuck jenter... Uansett, ejg er faktisk 19 år . Mamma har bekymra seg om meg og min fremtid (karakterer) i 6 år nå, så tror ikke det at jeg drikker alene bringer lykke inn i livet hennes. Alt jeg sier er visstnok "løgn". Fy F* Jaja, forklare meg når hu kommer hjem imorra da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg gidder ikke begynne å rote med profilen din og greier, si i fra hvor du bor her. x)Er ikke mine bilder jeg slenger ut her, sitter og roter igjennom bilder på dA. Endret 9. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eplefe: vil du at vi skal komme med kommentarer til disse random bildene eller fill-poster du bare? oO Ikke meg du spurte, men; Er det virkelig noe galt med å fill-poste? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sitte å drikke alene når man er 19år er vel kansje ikke helt bra, jeg hadde også blitt bekymra hadde jeg vært mor di Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg holder til i KristiansUnd Mødre burde bekymre seg mindre om jentebarna sine og mer om guttebarna sine. Da jeg var teen var alt dritstrengt, mens LILLEbroren min får frie tøyler. Han er like gammel som deg . Urettferdig å være første barn ut Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sitte å drikke alene når man er 19år er vel kansje ikke helt bra, jeg hadde også blitt bekymra hadde jeg vært mor di Hahaha... Jeg er 26. Burde jeg være bekymret? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eplefe: vil du at vi skal komme med kommentarer til disse random bildene eller fill-poster du bare? oO Ikke meg du spurte, men; Er det virkelig noe galt med å fill-poste? Dessuten er de fleste bildene redigert inn etter originalposten. oOJeg ser ET bilde jeg postet kun for å poste bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg