Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Requiem For A Dream er sær.

Nei.

Hun hører jo ikke på hva du har å si uansett, så tror ikke hun har lidd noe særlig. :)

Javel? :p

Lenke til kommentar

Eraserhead er da ikke så sær ...

Særere enn den Adam Sandler-filmen i alle fall. :p

Nei.

Jo.

Requiem For A Dream er litt sær, men det finnes mye "verre".

Anfall: Hvis du tror han mener sær = rævva, så tror jeg ikke han gjør det, altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Knew it!

Du har rett. Jeg lukker automatisk ørene mine når han åpner munnen. Eneste måten å ha et lykkelig liv sammen :p

Nopros: hvorfor det da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Mener du Requiem For A Dream? I så fall er jeg helt enig. Favorittfilmen min, tror jeg. Måtte tørke tårer på slutten.

Samme her, eller den er i alle fall høyt oppe blandt mine favoritter. Jeg måtte heller holde tilbake tårene, selv om jeg fikk jævlig klump i halsen. :p

Lenke til kommentar

Mener du Requiem For A Dream? I så fall er jeg helt enig. Favorittfilmen min, tror jeg. Måtte tørke tårer på slutten.

Samme her, eller den er i alle fall høyt oppe blandt mine favoritter. Jeg måtte heller holde tilbake tårene, selv om jeg fikk jævlig klump i halsen. :p

Hvis jeg kjenner at jeg er litt på gråten under en film prøver jeg alltid å presse ut noen tårer. Syntes det er en god følelse. :p

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp. Noen som vet om et sted som selger hansker man kan bruke mens man spiller? Som ikke er for tjukke til å føles ukomfertable med mus, men som er store nok til å absorbere svette?

De pleier å ha hvite bommulshansker på apoteket. Sånne som man typisk ser korpsmusikanter gå med. De burde kanskje funke?
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp. Noen som vet om et sted som selger hansker man kan bruke mens man spiller? Som ikke er for tjukke til å føles ukomfertable med mus, men som er store nok til å absorbere svette?

De pleier å ha hvite bommulshansker på apoteket. Sånne som man typisk ser korpsmusikanter gå med. De burde kanskje funke?

Hadde vært greit med noen hansker som disse:

http://www.igniq.com/images/game_hand_glove_290605.jpg

For å få et godt ''grip''. Litt dumt hvis den dekker tuppen av fingrene også.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Perfekt spørsmål for meg, for jeg hadde samme problem. Kjøp deg SYKKELHANSKER !

409240.jpg

Jeg spiller kanskje fem timer med counter strike hver dag, og da bruker jeg disse. De er komfortable og de støtter håndleddet mitt.

Lenke til kommentar

Perfekt spørsmål for meg, for jeg hadde samme problem. Kjøp deg SYKKELHANSKER !

409240.jpg

Jeg spiller kanskje fem timer med counter strike hver dag, og da bruker jeg disse. De er komfortable og de støtter håndleddet mitt.

De virker litt ukomfertable for å spille med mus. Kjenner du ikke at du har på hansker, liksom?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...