Mikkel™ Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ehm wat? Jeg bruker logmein og bytter jo selv fra hemsen da . Men ja, wtb kvinnfolk? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hmmm...hvorfor virker guttorm så ufattelig kjent? Er en eller annen bruker som heter guttorm ifra gammelt av eller noe men kommer ikke på hvem :\ Skarstad! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hah, sånn så, snart klar for å dra mot Asker/bærum, vorse, så Oslo, så leke på byen, så.. tja, hvem veit? =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Trodde du hadde en app eller noe som kunne bytte musikk via telefon eller noe Skarstad! Jeg fikk det overlevert ja, men takk for svaret Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Lite å gjöre på Fornebu for öyeblikket... Vente på å rydde söppel i garderobene til artistene nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er heldigvis slutt på rød-dagene nå da Fail. Er rød dag på mandag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hah, sånn så, snart klar for å dra mot Asker/bærum, vorse, så Oslo, så leke på byen, så.. tja, hvem veit? =D Where in Asker and Bærum? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvis du åpner munnen så går det lettere skal du se. Ha ha, hjelper ikke det minste om jeg puster med munnen eller nesa. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Datasmurf kopi på tv norge nå. Edit: Huff, den var kanskje litt stygg Endret 22. mai 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er heldigvis slutt på rød-dagene nå da Fail. Er rød dag på mandag.Jeg vet da det min kjære mann, siden butikkene stenger tidligere i dag så er man inne i smørja allerede Hvis du åpner munnen så går det lettere skal du se.Ha ha, hjelper ikke det minste om jeg puster med munnen eller nesa.Da oppsøker du legevakten og ikke et diskusjonsforum. Du vet at du får ikke noe hjelp her Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Men det er jo så gøy å klaaaaaageeeee. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Selvsagt, intet er mer artig en det. Bare gled dere til mandagen da jeg går fri for røyk, skal bli en helvetets-uke for dere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 "Ååååååh, jeg vil ha røøøyk" -Gå og kjøp, da? "Nei, jeg har ikke penger/prøver å slutte/orker ikke/gidder ikke" Aah, already looking forward to it. Har en venninne som er gravid som blir med oss ut for å røyke, og lener seg litt inn mot oss for å passivrøyke. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hadde verdens mest irriterende kunde på jobb i dag. Været var fantastisk, så det var lang kø til kiosken med folk som ville kjøpe softis. Så kommer det en dust som går forbi HELE køen. Irriterende kunde: Skal ha to kroneis. Meg: Da må du nok stille deg i køen som alle andre. Irriterende kunde: *blir gretten* Skal ikke ha softis, skal bare ha to kroneis. Meg: *gidder ikke å krangle med idioter og tar imot pengene* Det verste er at bare halvparten av de som stod i køen skulle ha softis. Resten av dem skulle ha blader, godteri og liknende. Endret 22. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hah, sånn så, snart klar for å dra mot Asker/bærum, vorse, så Oslo, så leke på byen, så.. tja, hvem veit? =D Where in Asker and Bærum? Hosle hos meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg hadde ikke gitt meg på den du! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Nei det hadde heller ikke jeg gitt. Da får han bare stå der som den idioten han var/er til andre blir så sur på han og han tar et hint. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Woo! Endelig noe bra med denne sykdommen! Hadde jeg ikke vært sjuk, hadde jeg ikke hatt anledning til å se disse greiene med Grethe Kausland på NRK1. ^^ Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg hadde vært downright anal mot denne fyren. Det er utrolig irriterende når sånne folk skal slippe frem bare fordi de er idioter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Det som er litt ekstra morsomt er at han stilte seg på MIN side av kassen, og sa det til meg mens jeg ekspederte andre kunder. Vanligvis hadde jeg sendt ham bakerst i køen, men jeg gadd rett og slett ikke i dag. Endret 22. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg