Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sluttet å gå på trampoline etter eldste broren min skadet seg. Å se en fot stå 900 vridd feil vinkel til venstre og vridd så den flaten der lilletåa ble vendt hele ned satte en litt støkker i meg så ingen trampoline på meg.

Angrer som FAEN at ingen tok et jævla bilde av den foten,er noe av det rareste jeg har sett og det var det på sykehuset også...når brodern kom inn så var det første han hørte "Oi!, det der har vi ikke sett før" noe som er virkelig noe man har lyst til å høre når man kommer til et sykehus :wee:

Lenke til kommentar

Jeg sluttet å gå på trampoline etter eldste broren min skadet seg. Å se en fot stå 900 vridd feil vinkel til venstre og vridd så den flaten der lilletåa ble vendt hele ned satte en litt støkker i meg så ingen trampoline på meg.

Angrer som FAEN at ingen tok et jævla bilde av den foten,er noe av det rareste jeg har sett og det var det på sykehuset også...når brodern kom inn så var det første han hørte "Oi!, det der har vi ikke sett før" noe som er virkelig noe man har lyst til å høre når man kommer til et sykehus :wee:

åssen er det dere hopper?

Lenke til kommentar

åssen er det dere hopper?
Var brodern og et søskenbarn av meg på trampolinen og så kom de feil "rytme" og så traff han vel helt feil på nedslaget I guess. Husker han lirte av seg en regle på godt nordnorsk som du bare VET at et eller annet har gått til helvette :wee:
Lenke til kommentar

Mm, høres deilig ut. Petter bare hoppa, han, så plutselig låste ryggen seg. Han er rimelig invalid nå. :wee:

Det verste er at akkurat det samme skjedde meg sist jeg hoppa på trampolina der. Tok ei uke før det blei bra igjen.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...