Petter Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg skal ALDRI på trampoline igjen. Herregud så upraktisk å ikke kunne bevege seg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg skal ALDRI på trampoline igjen. Herregud så upraktisk å ikke kunne bevege seg Hum..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg sluttet å gå på trampoline etter eldste broren min skadet seg. Å se en fot stå 900 vridd feil vinkel til venstre og vridd så den flaten der lilletåa ble vendt hele ned satte en litt støkker i meg så ingen trampoline på meg. Angrer som FAEN at ingen tok et jævla bilde av den foten,er noe av det rareste jeg har sett og det var det på sykehuset også...når brodern kom inn så var det første han hørte "Oi!, det der har vi ikke sett før" noe som er virkelig noe man har lyst til å høre når man kommer til et sykehus Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg sluttet å gå på trampoline etter eldste broren min skadet seg. Å se en fot stå 900 vridd feil vinkel til venstre og vridd så den flaten der lilletåa ble vendt hele ned satte en litt støkker i meg så ingen trampoline på meg. Angrer som FAEN at ingen tok et jævla bilde av den foten,er noe av det rareste jeg har sett og det var det på sykehuset også...når brodern kom inn så var det første han hørte "Oi!, det der har vi ikke sett før" noe som er virkelig noe man har lyst til å høre når man kommer til et sykehus åssen er det dere hopper? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hmm sannelig lenge siden jeg har vært på forumet nå..skjedde noe siden sist? Har savnet deg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg skal ALDRI på trampoline igjen. Herregud så upraktisk å ikke kunne bevege seg Har du herpa deg nå ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg skal ALDRI på trampoline igjen. Herregud så upraktisk å ikke kunne bevege seg Hva er det du har gjort nå? Trampoliner er awesome da^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg sluttet å gå på trampoline etter eldste broren min skadet seg. Å se en fot stå 900 vridd feil vinkel til venstre og vridd så den flaten der lilletåa ble vendt hele ned satte en litt støkker i meg så ingen trampoline på meg. Angrer som FAEN at ingen tok et jævla bilde av den foten,er noe av det rareste jeg har sett og det var det på sykehuset også...når brodern kom inn så var det første han hørte "Oi!, det der har vi ikke sett før" noe som er virkelig noe man har lyst til å høre når man kommer til et sykehus åssen er det dere hopper?Var brodern og et søskenbarn av meg på trampolinen og så kom de feil "rytme" og så traff han vel helt feil på nedslaget I guess. Husker han lirte av seg en regle på godt nordnorsk som du bare VET at et eller annet har gått til helvette Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Mm, høres deilig ut. Petter bare hoppa, han, så plutselig låste ryggen seg. Han er rimelig invalid nå. Det verste er at akkurat det samme skjedde meg sist jeg hoppa på trampolina der. Tok ei uke før det blei bra igjen. Endret 22. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Driver du å sliter ut alkisen vår? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Det ordner seg, han driver med selvmedisinering. Øl, Voltaren og vanlige smertestillende. Og til mitt forsvar var det ikke jeg som fikk ham opp på trampolina! Endret 22. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Dere og selv-medisinering altså... Skal medisinere meg med en røyk tror jeg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Konfirmasjon i morgen. Hils Chris da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 fikk også sånn problem i ryggen første gang jeg hoppa på en trampoline på barneskolen. det er fordi dere har for svake rygger at dere får det. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 AHAHAHAH xDD Skjønte den ikke.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) sikkert fordi iphone ikke har flash support? Endret 22. mai 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg