Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...vel..er koselig av familien din og forsatt marker "anledningen" din :)

Kjørte kristelig jeg og vel...jeg var ikke moden nok på den tiden til å stå for det jeg mener..noe jeg vel kanskje sliter forsatt med, eller hva? :wee::blink::(

Haha, det tror jeg vi alle gjør ! :p

Ja, tenk om livet var så enkelt..

Lenke til kommentar

Fått flyttet opp på hemsen nå? :)

Hvordan gikk det å få ting opp på denne hemsen egentlig?

Jeg har fått masse ting oppå hemsen nå. Ett skrivebord, en kontorstol, ei gjeste seng, ett nattbord og en diger kommode.

Hvordan jeg klarte det? Rawr i bear og dytter ting opp den smale og spinkle samt bratte stigen.

25 grader i skyggen i dag :thumbup: Skal ta på meg bikinien å legge meg ut på altanen resten av dagen.

Tror jeg glatt skipper flytting i dag.

Mankini?

Lenke til kommentar

Jeg har så lyst på Red Dead Redemption at jeg snart spyr ut innvollene mine…

Mer lyst på Alan Wake :(

Jeg har fått masse ting oppå hemsen nå. Ett skrivebord, en kontorstol, ei gjeste seng, ett nattbord og en diger kommode.

Hvordan jeg klarte det? Rawr i bear og dytter ting opp den smale og spinkle samt bratte stigen.

You go girl! :D

Hvordan er det så langt med å ha hems og matlaging osv?

Mankini?

make-it-stop.jpg

Lenke til kommentar
Neeeei din fettoter :p

Jeg snakker om støv og annet koselige ting der oppe ;)

Mat spises på kjøkkenet da ... :dontgetit:
Å herregud da mann :p

Når du lager mat så kommer da steikosen OPP i leiligheten og legger seg som et lag etter hvert med koselige ting :wee:

Sitter å titter så vidt på hvor jeg kan få en xbox for en billig penge.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

I dag har jeg konfirmasjons feiring, selvom jeg har valgt å ikke konfirmere meg hverken kristelig eller humanistisk. Jeg mener selv det at hverken humanisme eller religion har noe med overgangen fra barn til voksen. Men gaver, feiring og god mat får jeg uansett, stolte foreldre til og med. Tro det eller ei !

For meg høres det ut som du har en sunnn og oppegående familie. Jeg synes det er flott at du står inne for det du mener og jeg synes det er flott at du har en familie som respekterer deg og verdsetter dine valg.
Lenke til kommentar
Neeeei din fettoter :p

Jeg snakker om støv og annet koselige ting der oppe ;)

Mat spises på kjøkkenet da ... :dontgetit:
Å herregud da mann :p

Når du lager mat så kommer da steikosen OPP i leiligheten og legger seg som et lag etter hvert med koselige ting :wee:

Sitter å titter så vidt på hvor jeg kan få en xbox for en billig penge.

Jeg steker da mat uten fett i teflon din fjott :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...