aleksanderro Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet om en enkel side jeg kan laste opp en .rar fil på 7 mb med bilder? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet om en enkel side jeg kan laste opp en .rar fil på 7 mb med bilder? Kunne alltids lasteopp på min rapidshare PM om du ønsker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet om en enkel side jeg kan laste opp en .rar fil på 7 mb med bilder? diskusjon.no Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Du har mange gode filmer å glede deg til. Aaaapropos, hva med filmkveld snart Johnny? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Var nettopp innom å så deler av A Serious Man da jeg lagde middag (laksefile med creme fresh+sitronpepper+gulrot+potet ) artig undervurdert film Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jaseff, har tenkt til å kjøpe en del spanske filmer etter konfirmasjonen og så ha en spansk helg. Noe som kunne vært aktuelt? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jaseff, har tenkt til å kjøpe en del spanske filmer etter konfirmasjonen og så ha en spansk helg. Noe som kunne vært aktuelt? Jeg står for taco og pils, du for film og chips. Punktum ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet om en enkel side jeg kan laste opp en .rar fil på 7 mb med bilder? http://www.speedyshare.com/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg står for taco og pils, du for film og chips. Punktum ! Jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg står for taco og pils, du for film og chips. Punktum ! Jeg elsker deg. Det har aldri vært tvil ! Men snabba meg avgårde, skal spelle CS og drikke fanta. Snakkes <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som har et tips hvor de har god biff i vår hovedstad? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har aldri smakt det, men jeg hører at BigHorn Steak House og Hard Rock Cafe har noen gode. HRC har værtfall fått veldig mye skryt for spareribsene sine. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som har et tips hvor de har god biff i vår hovedstad? Uhm.. Bighorn? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har aldri smakt det, men jeg hører at BigHorn Steak House og Hard Rock Cafe har noen gode. HRC har værtfall fått veldig mye skryt for spareribsene sine. Spareribs? Nei nei...vi snakker om ORDENTLIG biff og ikke sånn her får du litt kjøtt som du må hente pinsett for å få ut... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Igjen: Bighorn STEAK house. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har aldri smakt det, men jeg hører at BigHorn Steak House og Hard Rock Cafe har noen gode. HRC har værtfall fått veldig mye skryt for spareribsene sine. Spareribs? Nei nei...vi snakker om ORDENTLIG biff og ikke sånn her får du litt kjøtt som du må hente pinsett for å få ut... Heiheihei. Nå må du roe deg litt ned. Spareribs er mye mer en "her får du litt kjøtt som du må hente pinsett for å få ut". Spareribs er bedre en mye av den biffen du får kjøpt på Rema. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Heiheihei. Nå må du roe deg litt ned. Spareribs er mye mer en "her får du litt kjøtt som du må hente pinsett for å få ut". Spareribs er bedre en mye av den biffen du får kjøpt på Rema. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Natta folks Nå skal jeg se ferdig Fargo før jeg sovner stille inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg