Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da er jeg klar til å sloss Hvit BH og miniskjørt? Vi er klare! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da er jeg klar til å sloss Hvit BH og miniskjørt? Vi er klare! Skal du tre på stakkars Gullars hvit BH og miniskjørt?? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Alfa har bare dongerikjole. Ingen BH . Har ikke boobs ennå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg fant en gammel bekjent av meg Denne krabaten har jeg ikke sett siden jeg var liten ffs. Aner ikke hvor den har ligget alle disse årene. Kan ikke si at jeg er noe spess kosedyrperson da jeg var liten eller nå egentlig men i natt så skal den få sove sammen med meg Jeg er ensom =( Edit: feil fuckings bilde. Endret 9. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og Gullars er for det meste naken... hmmm må jeg virkelig på jakt etter en mer skremmende avatar? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Alfa har bare dongerikjole. Ingen BH . Har ikke boobs ennå Det kan vi ikke ha noe av! På med kle'an! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Skal du tre på stakkars Gullars hvit BH og miniskjørt?? Til *der djevelen bur* med Gullars, Alfa er så mye kulere Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Til *der djevelen bur* med Gullars, Alfa er så mye kulere Ingen norsk kultur på deg idag altså ? :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kuuule bilder! Megafet til avartar det til høyre eplefe! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 b-real: Laptopen din?var feil bilde jeg lastet opp. Check again plz =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ingenting som å fylletelefonere til den mest forhatte læreren på VGS Vi er 5 fra klassen, alle hater'n, og en av oss ringer'n og kjefter'n opp for å ha ødelagt livet hans, djeez Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) /me sitter med kapteinslue og whiskky og synger Hør skipsklokkens klang... det var eeeeen gang så heiser vi seil til en gammel sang Verden er liten når vinden er god hal toppseil my boys hiv ho Hei. Jeg har drivi og sett på master & commander Endret 9. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ingen norsk kultur på deg idag altså ? :!: Nope, jeg er deppa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ingenting som å fylletelefonere til den mest forhatte læreren på VGS Vi er 5 fra klassen, alle hater'n, og en av oss ringer'n og kjefter'n opp for å ha ødelagt livet hans, djeez Og dere/han oppfører seg som om han skulle ha gått på ungdomskolen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er skikkelig dårlig gjort smurf! Stakkars! Dere kan bli anmeldt og btw, samma hvor skjult nummer dere har er det kakelett å finne ut hvem dere er Jeg fikk tilsendt ett anononymt bilde i går som irriterer ræva av meg. Ett roterende delt hjerte som med teksten " you broke my heart" . J**** irriterende, jeg kan da ikke huske å ha ødelagt noens hjerter... i det siste ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er skikkelig dårlig gjort smurf! Stakkars! Dere kan bli anmeldt og btw, samma hvor skjult nummer dere har er det kakelett å finne ut hvem dere er Jeg fikk tilsendt ett anononymt bilde i går som irriterer ræva av meg. Ett roterende delt hjerte som med teksten " you broke my heart" . J**** irriterende, jeg kan da ikke huske å ha ødelagt noens hjerter... i det siste ! Jeg innrømmer det. Det var meg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 L4r5: Jeg har vinterferie neste uke, hva sier du til å finne på noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg