Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant en gammel bekjent av meg :love:

post-5057-1202592909_thumb.jpg

Denne krabaten har jeg ikke sett siden jeg var liten ffs. Aner ikke hvor den har ligget alle disse årene.

Kan ikke si at jeg er noe spess kosedyrperson da jeg var liten eller nå egentlig men i natt så skal den få sove sammen med meg :love:

Jeg er ensom =(

Edit: feil fuckings bilde.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

/me sitter med kapteinslue og whiskky og synger

Hør skipsklokkens klang...

det var eeeeen gang

så heiser vi seil til en gammel sang

Verden er liten når vinden er god

hal toppseil my boys

hiv ho

Hei. Jeg har drivi og sett på master & commander

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Ingenting som å fylletelefonere til den mest forhatte læreren på VGS :p

Vi er 5 fra klassen, alle hater'n, og en av oss ringer'n og kjefter'n opp for å ha ødelagt livet hans, djeez :p

Og dere/han oppfører seg som om han skulle ha gått på ungdomskolen.

Lenke til kommentar

Det er skikkelig dårlig gjort smurf! Stakkars! Dere kan bli anmeldt og btw, samma hvor skjult nummer dere har er det kakelett å finne ut hvem dere er :innocent:

Jeg fikk tilsendt ett anononymt bilde i går som irriterer ræva av meg. Ett roterende delt hjerte som med teksten " you broke my heart" . J**** irriterende, jeg kan da ikke huske å ha ødelagt noens hjerter... i det siste !

Lenke til kommentar
Det er skikkelig dårlig gjort smurf! Stakkars! Dere kan bli anmeldt og btw, samma hvor skjult nummer dere har er det kakelett å finne ut hvem dere er :innocent:

Jeg fikk tilsendt ett anononymt bilde i går som irriterer ræva av meg. Ett roterende delt hjerte som med teksten " you broke my heart" . J**** irriterende, jeg kan da ikke huske å ha ødelagt noens hjerter... i det siste !

Jeg innrømmer det. Det var meg. :(
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...