Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ang YouTube:

Application Blocked

Access to the application you were trying to use has been blocked in accordance with company policy. Please contact your system administrator if you believe this is in error.

User: olololol

Application: youtube

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
b-real: Hehe. Såpass. Spartanske tilstander, altså. :) Håper du har lønningsdag snart, da.

Blir vel litt festing, iallfall i morgen, muligens også i kveld. Vi får se! Har iallfall kjøpt øl, så jeg er forberedt uansett hva som skjer. Er nesten ferdig med studiene for i år, så jeg er i godt humør. Har bare en eksamen igjen, og nå har jeg to uker på meg å forberede meg til den, så det burde gå bra.

Ganske nøyaktig en uke til lønning. Kommer til å bli fantastisk..faktisk ha råd til å kjøpe mat! :woot:

Lucky fuck. Jeg var oppe kvart på seks.
Kjenner til den der men jeg har jobbet en uke i strekk med vakter som gikk over hviletider osv så jeg har vel egentlig fortjent en ukes fri sånn sett. Men suger å stå opp så grusomt tidlig jau.
Lenke til kommentar

Kan noen venligst forklare meg hvorfor pcen min lager pacman-lyder når jeg bruker firefox? :ermm: Skjønner ingenting...

Edit: Ikke sikker på at det er pacman, men det er hvertfall lyder fra et eller annet gammelt spill. Sykt merkelig.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Kan noen venligst forklare meg hvorfor pcen min lager pacman-lyder når jeg bruker firefox? :ermm: Skjønner ingenting...

Edit: Ikke sikker på at det er pacman, men det er hvertfall lyder fra et eller annet gammelt spill. Sykt merkelig.

Kanskje du har en fane med Google oppe? :wee:

Lenke til kommentar

Jeg skal trene. Kommer til å bli forferdelig i denne varmen her.

Tok nettopp og jogget 3 kilometer i denne varmen med vondt i halsen og pollenallergi. Forferdelig ja, men utrolig nok fikk jeg det beste resultatet jeg har hatt på 3 kilometeren på flere uker. Så lykke til. :p

Jeg trente inne, og jeg ble så varm at jeg holdt på å krepere. Måtte helle i meg 2 liter vann. Ikke skjønner jeg hvordan du klarte å løpe ute nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...