Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Ang YouTube: Application Blocked Access to the application you were trying to use has been blocked in accordance with company policy. Please contact your system administrator if you believe this is in error. User: olololol Application: youtube Endret 21. mai 2010 av Slimda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 b-real: Hehe. Såpass. Spartanske tilstander, altså. Håper du har lønningsdag snart, da. Blir vel litt festing, iallfall i morgen, muligens også i kveld. Vi får se! Har iallfall kjøpt øl, så jeg er forberedt uansett hva som skjer. Er nesten ferdig med studiene for i år, så jeg er i godt humør. Har bare en eksamen igjen, og nå har jeg to uker på meg å forberede meg til den, så det burde gå bra. Ganske nøyaktig en uke til lønning. Kommer til å bli fantastisk..faktisk ha råd til å kjøpe mat! Lucky fuck. Jeg var oppe kvart på seks.Kjenner til den der men jeg har jobbet en uke i strekk med vakter som gikk over hviletider osv så jeg har vel egentlig fortjent en ukes fri sånn sett. Men suger å stå opp så grusomt tidlig jau. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Chaos @ the airport. Og fy så varmt og dårlig luft! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Chaos @ the airport. Og fy så varmt og dårlig luft! Hvilken flyplass befinner du deg på? http://www.youtube.com/watch?v=Oe3St1GgoHQ&feature=player_embedded Slik gjorde jesus det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Your musical compatibility with brealorg is SUPER Music you have in common includes Xploding Plastix, Tom Waits, Mew, Seigmen and Madrugada. Madrugada <3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) *snip* Plexiglass? :!: Endret 21. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Your musical compatibility with brealorg is SUPER Music you have in common includes Xploding Plastix, Tom Waits, Mew, Seigmen and Madrugada. Madrugada <3Indeed Dog litt overasket at Mew kom med men men. Endret 21. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 http://977music.com/ Kan anbefale den radioen hvis dere trenger. ( Håper ikke dette anses som reklame ettersom jeg ikke har noe med den nettsiden å gjøre ) Ontopic: Er det bare jeg som HATER sola? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Google er mer awesome enn noensinne! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Google er mer awesome enn noensinne! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Kan noen venligst forklare meg hvorfor pcen min lager pacman-lyder når jeg bruker firefox? Skjønner ingenting... Edit: Ikke sikker på at det er pacman, men det er hvertfall lyder fra et eller annet gammelt spill. Sykt merkelig. Endret 21. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kan noen venligst forklare meg hvorfor pcen min lager pacman-lyder når jeg bruker firefox? Skjønner ingenting... Edit: Ikke sikker på at det er pacman, men det er hvertfall lyder fra et eller annet gammelt spill. Sykt merkelig. http://www.youtube.com/watch?v=3DZ_Xj9WMOk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kan noen venligst forklare meg hvorfor pcen min lager pacman-lyder når jeg bruker firefox? Skjønner ingenting... Edit: Ikke sikker på at det er pacman, men det er hvertfall lyder fra et eller annet gammelt spill. Sykt merkelig. Kanskje du har en fane med Google oppe? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Googlet litt, og fant ut at det bare var å slå av Cool Previews om jeg ville bli kvitt det. Sykt rart, vet noen grunnen til at det skjer? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg skal trene. Kommer til å bli forferdelig i denne varmen her. Tok nettopp og jogget 3 kilometer i denne varmen med vondt i halsen og pollenallergi. Forferdelig ja, men utrolig nok fikk jeg det beste resultatet jeg har hatt på 3 kilometeren på flere uker. Så lykke til. Jeg trente inne, og jeg ble så varm at jeg holdt på å krepere. Måtte helle i meg 2 liter vann. Ikke skjønner jeg hvordan du klarte å løpe ute nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Googlet litt, og fant ut at det bare var å slå av Cool Previews om jeg ville bli kvitt det. Sykt rart, vet noen grunnen til at det skjer? Pac-Man er 30 år...google feier Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Google er mer awesome enn noensinne! Doodle 4 Google I chose this doodle because the rainforest is in danger and it is not fair to the plants and animals. I love everything except spiders and snakes, but I would still save them. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Den var søt, Fargoth. Stemte på den. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Googlet litt, og fant ut at det bare var å slå av Cool Previews om jeg ville bli kvitt det. Sykt rart, vet noen grunnen til at det skjer? Pac-Man er 30 år...google feier Det var da en rar måte å feire ham på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg