Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Og det er utrolig tilfredsstillende å få til en løsning, det har jeg opplevd mange ganger. Dog, jeg irriterer meg grønn på den pokkers Uspesifisert Feil Office-pakken av og til spyr ut. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, dere drikker kaffe og sitter på forum. Og det er utrolig tilfredsstillende å få til en løsning, det har jeg opplevd mange ganger. Dog, jeg irriterer meg grønn på den pokkers Uspesifisert Feil Office-pakken av og til spyr ut. avinstallere og installer på nytt når det kommer til Office forferdelig programpakke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, dere drikker kaffe og sitter på forum. Nei, hun hadde helt rett, vi, som i meg og mine, drikker kakao. Kaffe forbeholdes de over 50. Og det er utrolig tilfredsstillende å få til en løsning, det har jeg opplevd mange ganger. Dog, jeg irriterer meg grønn på den pokkers Uspesifisert Feil Office-pakken av og til spyr ut. avinstallere og installer på nytt når det kommer til Office forferdelig programpakke Hjelper ikke. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, dere drikker kaffe og sitter på forum. Nei, hun hadde helt rett, vi, som i meg og mine, drikker kakao. Kaffe forbeholdes de over 50. Mann jeg vettu! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Fant Red Dead Redemption for 499 SEK på Media Markt! Sweet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Men da dro jeg! skal springe igjennom dusjen en tur og vende nesa mot Østlandet, Tønsberg en tur så drammen og deretter Oslo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Mann jeg vettu!Trodde det bare var kvinnfolk som kjørte feil i rundkjøringer jeg da... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Ja, dere drikker kakao og sitter på forum. OH SNAP og svarer telefoner. Og har jobber som ikke trenger at jeg sitter og stirrer på skjermen, sånn som reinstallasjon. Og multitasking. Og kakao Jaaada, dere er så flinke atte! Mann jeg vettu! Nåja... Slimda: HAHA, ja! Endret 21. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Mann jeg vettu!Trodde det bare var kvinnfolk som kjørte feil i rundkjøringer jeg da... Jeg ville ikke kjøre rundt hele den store dritten! Men da dro jeg! skal springe igjennom dusjen en tur og vende nesa mot Østlandet, Tønsberg en tur så drammen og deretter Oslo Mann jeg vettu! Nåja... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Vi starter dagen med litt artig musikk: http://www.youtube.com/watch?v=8GtgcJ4BUEA&feature=related Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Vi starter dagen med litt artig musikk: Litt sent å starte dagen klokken 3? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Slimda: Skulle akkurat til å si det. Planer for helgen, b-real? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Vi starter dagen med litt artig musikk: Litt sent å starte dagen klokken 3? Jeg sto opp 12-13 i dag så egentlig ikke Mere awsome: http://www.youtube.com/watch?v=sgpa7wEAz7I Slimda: Skulle akkurat til å si det. Planer for helgen, b-real? Skal på jobb på søndagen, annet en det så skal jeg sitte på ræva og ikke gjøre noe som helst,ikke råd til å gjøre noe som helst så en får bare krysse fingrene og håpe at røykeabstinensene ikke blir for koselig En der? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Your musical compatibility with brealorg is SUPER Music you have in common includes Xploding Plastix, Tom Waits, Mew, Seigmen and Madrugada. Endret 21. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Er det bare jeg som ikke åpner videoer på Forumet eller? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 b-real: Hehe. Såpass. Spartanske tilstander, altså. Håper du har lønningsdag snart, da. Blir vel litt festing, iallfall i morgen, muligens også i kveld. Vi får se! Har iallfall kjøpt øl, så jeg er forberedt uansett hva som skjer. Er nesten ferdig med studiene for i år, så jeg er i godt humør. Har bare en eksamen igjen, og nå har jeg to uker på meg å forberede meg til den, så det burde gå bra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg sto opp 12-13 i dag så egentlig ikke Lucky fuck. Jeg var oppe kvart på seks. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Your musical compatibility with brealorg is SUPER Music you have in common includes Xploding Plastix, Tom Waits, Mew, Seigmen and Madrugada. I'm SUPER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg