Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kjipt da. Glad jeg ikke blir syk Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Syk i over en uke!? Aldri vært før. Kan ikke engang tenke meg hvor irriterende det måtte være. God bedring! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 God morgen forum barn I dag blir det omsider flytting. Må vell komme meg i klærne å få hentet leiebil. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 God morgen forum barn I dag blir det omsider flytting. Må vell komme meg i klærne å få hentet leiebil. Hvor skal du flytte? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Skal bare flytte ut fra søster sin leilighet. Har fått meg en liten leilighet på Stovner senteret Alt av butikker innenfor 200m Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Skal bare flytte ut fra søster sin leilighet. Har fått meg en liten leilighet på Stovner senteret Alt av butikker innenfor 200m Phett! blir fest hos deg i helga da! ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Neh tror ikke jeg gidder fest denne helga. Drakk mandag og tirsdag så tror det holder for den her uka. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kjerring! Du er kjærring. My little bitch Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Da er jeg ENDELIG ferdig med den 7-siders lange guiden på åssen du fletter til etiketter i Office 2007 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Eplefe: Det fikser du lett. Kom nettopp hjem fra skoleårets siste seminar, hvilket betyr at kun eksamen gjenstår. Har snaue to uker på oss å lese, så det burde gå bra. Ble også invitert på klassefest, så man blir nok nødt til å stikke innom systembolaget i dag. Deilig med helg! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Da er jeg ENDELIG ferdig med den 7-siders lange guiden på åssen du fletter til etiketter i Office 2007 Legge ut? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Har gjennomgang av modulprøven i Leiing, økonomi og marknadsføring. Typisk mange som skal kverulera rundt det dei har skrive, forklara seg vidare for forelæsar/sensor osv... Lite vet å ha denne gjennomgangen rett etter prøven. Saaaah! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Har gjennomgang av modulprøven i Leiing, økonomi og marknadsføring. Typisk mange som skal kverulera rundt det dei har skrive, forklara seg vidare for forelæsar/sensor osv... Lite vet å ha denne gjennomgangen rett etter prøven. Saaaah! Jeg skal egentlig skrive engelsk stil, men jeg sitter her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Herre, så ødelagt man skulle bli av en halv pille da. :| Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hihi, liker faktumet at jeg blir satt inn som eksamensvakt for elever som er like gamle som meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hahah, de gangene jeg tenker "tja, skal jeg fjerne ignoreringa av postene til Sameboe da?", og sjekker innholdet i posten, så blir jeg minnet på hvor deilig det er å slippe å lese de postene Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hahah, de gangene jeg tenker "tja, skal jeg fjerne ignoreringa av postene til Sameboe da?", og sjekker innholdet i posten, så blir jeg minnet på hvor deilig det er å slippe å lese de postene Takk kjenner til det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg