frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da må du hviske i øret mitt hvilke feller jeg må passe meg for Du må passe deg for meg! Jeg er en kløpper på Catfights! så da er det deg jeg skal tøffe meg mot da for jeg er også en kløpper på det Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hallo! Hva skjer hos dere!? Jeg har nå fått mye mer flyt på "teppeovertastatur-skrivinga" mi. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 så da er det deg jeg skal tøffe meg mot da for jeg er også en kløpper på det Da er det jeg som vinner og du som forsvinner Leste det ja Eplefe , søte du !! Men egentlig er jeg mest snill. Kan bli litt hissig på enkelte bare . Slik som hu ene som ble banna etterhvert . Cre8ive Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Leste det ja Eplefe , søte du !! Men egentlig er jeg mest snill. Kan bli litt hissig på enkelte bare . Slik som hu ene som ble banna etterhvert . Cre8ive Hun ble bannet for trolling. Sier jo litt om henne fremfor deg. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 så da er det deg jeg skal tøffe meg mot da for jeg er også en kløpper på det Da er det jeg som vinner og du som forsvinner Hmmm det kan vi ikke like, hva om vi lager ett team heller og skremmer bort andre som tøffer seg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hmmm det kan vi ikke like, hva om vi lager ett team heller og skremmer bort andre som tøffer seg? Jeg tror gjørmebryting er den enestem åten å løse det her på. Eller hva Mikkel? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hallo! Hva skjer hos dere!?Jeg har nå fått mye mer flyt på "teppeovertastatur-skrivinga" mi. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hallo! Hva skjer hos dere!?Jeg har nå fått mye mer flyt på "teppeovertastatur-skrivinga" mi. Flink du er... Hva som skjer her er egentlig ikke lett å si Endret 9. februar 2008 av Irene_waa Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hallo! Hva skjer hos dere!?Jeg har nå fått mye mer flyt på "teppeovertastatur-skrivinga" mi. Jeg sitter og skriver med øynene festet enten på skjermen eller et annet sted i rommet. Øvelse gjør mester. Her skjer det lite. Snakker med Pandaslut. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg tror gjørmebryting er den enestem åten å løse det her på.Eller hva Mikkel? Ja. men denne gangen er det hvit bh eller toppløs Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Du får ordne deg avartar Irene, så får vi se om vi kan slå oss sammen mot trollene :!: Jeg liker ikke troll. edit: på jobb er det fantastisk artig å se ansiktsuttrykkene til de litt eldre folka når de spør meg om noe og jeg svarer på det de spør om og ser på de mens fingrene mine klasker videre på tastaturet og fortsetter å skrive :!: "åh, du har lært deg sånn derre touch du!" Noe jeg ikke har.. prøvde å lære det men gav opp. Endret 9. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du får ordne deg avartar Irene, så får vi se om vi kan slå oss sammen mot trollene :!: Jeg liker ikke troll. Hmmm får vel rote frem en avatar da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg liker ikke troll. Kaller du meg stygg?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Du får ordne deg avartar Irene, så får vi se om vi kan slå oss sammen mot trollene :!: Jeg liker ikke troll. Jeg liker. De er en viktig del av den norske folketroen, og symboliserer skandinavia, da spesielt Norge veldig, veldig sterkt. Endret 9. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Irene_Waa: Jaja, det er jo DNFK tross alt. ^^ Eplefe: Hvis jeg kan, ser jeg ned på tastaturet refleksivt. Noen som veit om Schnell har noen planer for i kveld, eller har tenkt til å være her? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg liker ikke troll. Kaller du meg stygg?! Du troller ikke! Men du trenger ny avartar!! Kan ikke ha nissetrollting midt i februar ! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da er jeg klar til å sloss Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du troller ikke! Men du trenger ny avartar!! Kan ikke ha nissetrollting midt i februar ! Ånei, har ikke oringinaltn lenger. Så nisse i et år til Slik da er jeg klar til å sloss Ooooh, (s)kylling ass! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da er jeg klar til å sloss Den er ikke stor nok! Jeg kan ikke sloss med noen som ser ut som ei gul lita høne heller da! :!: Eplefe : jeg tenkte ikke på slike troll Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du troller ikke! Men du trenger ny avartar!! Kan ikke ha nissetrollting midt i februar ! Ånei, har ikke oringinaltn lenger. Så nisse i et år til Slik da er jeg klar til å sloss Ooooh, (s)kylling ass! Ingen kødder med Gullars!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg