Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Satan jeg er sulten. Håper det er fisk til lunsj idag, og ikke kjedelig vegetarmøkk.
Ahh, Makrell i Tomat inv_biggrin.gif

Makrell i tomat er ikke en fiskerett, det er pålegg til brødskiva. :p Håper selv på dampet laks eller noe slikt.

Men Makrell i Tomat er godt da!

selv om man får forjævlig ånde

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Satan jeg er sulten. Håper det er fisk til lunsj idag, og ikke kjedelig vegetarmøkk.
Ahh, Makrell i Tomat :D
Makrell i tomat er ikke en fiskerett, det er pålegg til brødskiva. :p Håper selv på dampet laks eller noe slikt.

Jeg hadde dampet laks i buksa i går når jeg gikk hjem i 30 varmegrader iført dongeribukse :w00t:

Lenke til kommentar
Ahh, Makrell i Tomat :D

Jeg hadde dampet laks i buksa i går når jeg gikk hjem i 30 varmegrader iført dongeribukse :w00t:

*trommelyd link*

Lenke til kommentar
eller solbærtoddy. Funker somregel. Er gjennomsnittlig dårlig i 3 dager.
Jeg er vanligvis syk en gang i året. Jeg tar vanligvis ikke medisin med mindre det er nødvendig (feber mens man er på et jobboppdrag f.eks), og det eneste jeg konsumerer litt mer av er varme drikker. Litt fordi varme drikker løsner opp slimet i halsen, men mest fordi jeg syns synd på meg selv. :D
Lenke til kommentar

+1. Det er helt jævlig.

Skal ha nye sko nå, men det er ikke en dritt som er ventilert, bare sånne "lukka" sko uten perforeringer noe sted.

Sku nesten ha sagt til designere: "Jæææævlig bra jobba, gutta. Det er 30 grader ute, skoene puster ikke og det er snakk om en mann. Takk for tåfisen, dere!" :|

Og dette skal de ha 999kr for.

Lenke til kommentar

Herregud... Hver gang jeg er syk lar jeg kroppen ordne selv. Ikke noe legemidler, piller, naturmedisin eller solbærtoddy. Funker somregel. Er gjennomsnittlig dårlig i 3 dager.

Pleier å gjøre det samme, med mindre noen prøver eller noe sånt dukker opp. Pleier som regel å funke å holde seg inne.

Lenke til kommentar

Skal snart gå over til sandaler tror jeg. Sandaler og sokker er en vinner i sommertiden.

Det var den første tanken som slo meg, men desverre så må jeg se noelunde respektabel ut når jeg er på jobb :/

Jeg jobber i ITavdelinga. T-skjorte og dongeri :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal snart gå over til sandaler tror jeg. Sandaler og sokker er en vinner i sommertiden.

Det var den første tanken som slo meg, men desverre så må jeg se noelunde respektabel ut når jeg er på jobb :/

Jeg jobber i ITavdelinga. T-skjorte og dongeri :thumbup:

Det gjør jeg og, men det er snakk om et firma og da får pipa en annen lyd :p Jeg er liksom ikke "it-ansvarlig", men mer "systemkonsulent" retningen og da blir ikke sandaler så veeeeldig representativt :( Do want though.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...