Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei den var ikke like bra som den originale tegnefilmen( hvis det var den nye du snakket om)

Yeah. It was.

In other news, nå har jeg smitta sambo. Dakar jævel. Jeg vet hva han kommer til å gå gjennom, for å si det sånn. Og han er minst like opptatt og har minst like dårlig tid til å bli syk som meg.

Fantastisk.

Tror dette er en epidemi som sprer seg blant multimedieteknologi-studenter ved HiNT, Steinkjer, for jeg var ikke den første.

Lenke til kommentar

Nei den var ikke like bra som den originale tegnefilmen( hvis det var den nye du snakket om)

Yeah. It was.

In other news, nå har jeg smitta sambo. Dakar jævel. Jeg vet hva han kommer til å gå gjennom, for å si det sånn. Og han er minst like opptatt og har minst like dårlig tid til å bli syk som meg.

Fantastisk.

Tror dette er en epidemi som sprer seg blant multimedieteknologi-studenter ved HiNT, Steinkjer, for jeg var ikke den første.

Trodde det var meg du snakka om først, men så forsto jeg at det var roommaten din :p

Lenke til kommentar

god morgen folkens. snart er det fredag gitt :p

Stemmer det.

Så blir det langhelg igjen fordi vi har fri på Mandag. Dog, kan godt hende jeg tar helga idag.. Er fortsatt sinnsykt kvalm her jeg sitter, og vurderer å dra fra skolen nå. Er ikke akkurat motivert til å jobbe :(

Lenke til kommentar

Fy fader du er alt for heldig med varm mat til lunch!

skal ned på butikken og kjøpe ferske rundstykker idag jeg :D

Mandag: Suppe (tomatsuppe var denne "mandag", eller tirsdag).

Tirsdag: Kjøttrett (denne ukens "tirsdag", eller onsdag, var det varme grillpølser)

Onsdag: Fiskerett (Vet ikke ennå hva det blir, men bruker å være godt.

Torsdag: Vegetarrett (Gratinert brokkoli, ol. Tragisk.)

Fredag: Vafler.

Joda, 4 ut av 5 dager er win. Mest sannsynlig forsvinner vegetar-dagen også, siden mandag ble forskøvet til tirsdag, osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Satan jeg er sulten. Håper det er fisk til lunsj idag, og ikke kjedelig vegetarmøkk.

Ahh, Makrell i Tomat :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...