frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er ikke så lett å være ny å prøve å blande seg i denne gjengen men jeg gjør nå ett ærlig forsøk. Ikke si at jeg har tabbet meg ut allerede med å si at jeg vil ha ONS med Mikkel Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hjelp! Dukker jo opp nye brukere annenhver dag her i forumkafeen. Nesten så jeg blir skremt jo. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er ikke så lett å være ny å prøve å blande seg i denne gjengen men jeg gjør nå ett ærlig forsøk. Ikke si at jeg har tabbet meg ut allerede med å si at jeg vil ha ONS med Mikkel Jo, nå må jeg nok banne deg . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hjelp! Dukker jo opp nye brukere annenhver dag her i forumkafeen. Nesten så jeg blir skremt jo. Vi er skummle ja Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er ikke så lett å være ny å prøve å blande seg i denne gjengen men jeg gjør nå ett ærlig forsøk. Ikke si at jeg har tabbet meg ut allerede med å si at jeg vil ha ONS med Mikkel Tror faktisk det er rett medisin..! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 NEEEEEEI jeg lover å oppføre meg her etter. Jeg skal kun sitte å prate med meg selv her i ett hjørne. Vær så snill å la meg få bli Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 alastor. ka er det du har som avatar. for rein interrese at eg spør =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 How can you say no to that? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ONS = One night stand? WTF? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke si at jeg har tabbet meg ut allerede med å si at jeg vil ha ONS med Mikkel Hva er galt med meg nå da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Herlig med helg. I går var det fest og i dag har jeg värt sammen med en kompis i byen (inntok et herlig måltid på pizza hut) og spilt Call of Duty 4. Helg er <3 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er ikke så lett å være ny å prøve å blande seg i denne gjengen men jeg gjør nå ett ærlig forsøk. Ikke si at jeg har tabbet meg ut allerede med å si at jeg vil ha ONS med Mikkel *plassere under vingen sin* Går så bra så Passe på, jeg. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 drit bra. no stikker eg på byen. snakkes deilige diskusjon.no folk!!!!!! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er ikke så lett å være ny å prøve å blande seg i denne gjengen men jeg gjør nå ett ærlig forsøk. Ikke si at jeg har tabbet meg ut allerede med å si at jeg vil ha ONS med Mikkel *plassere under vingen sin* Går så bra så Passe på, jeg. Da må du hviske i øret mitt hvilke feller jeg må passe meg for Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hm. Arinomi har det med å passe på folk. oO Han beskyttet meg mot Bundy når jeg dukket opp i #SO. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å herregud. Er jeg dønn seriøst det eneste mennesket på jordkloden som ikke skriver som et troll på speed når jeg har noe innabords? -_-' Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da må du hviske i øret mitt hvilke feller jeg må passe meg for Du må passe deg for meg! Jeg er en kløpper på Catfights! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 drit bra. no stikker eg på byen. snakkes deilige diskusjon.no folk!!!!!! Drikk en for meg`a Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da må du hviske i øret mitt hvilke feller jeg må passe meg for Du må passe deg for meg! Jeg er en kløpper på Catfights! Lest det jeg har skrevet om deg nå, ja? xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du må passe deg for meg! Jeg er en kløpper på Catfights! We liek! Cowards! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg