Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Kondolerer, slasken. Edit: Treig, neida. Jeg tenkte på det med turen. x) Ta det med ro, jeg slapp amputasjon, men støvsugeren... Søren klype, du redigerte før jeg så det Det var det med stygge ord, Mikkel -Jada jeg vet det Endret 9. februar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 KVinnfolk vet du. Huff, bare stress med dere! Ja, jeg vet. Vi burde utryddes, er du ikke enig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da hadde det vært kjedlig for Daniel-gutn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enkelte mennesker gjør meg så KVALM! Argh! *mordlysten* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enkelte mennesker gjør meg så KVALM! Argh! *mordlysten*Passer fint. Jeg følte meg litt alene før du sa det der. ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enkelte mennesker gjør meg så KVALM! Argh! *mordlysten*Passer fint. Jeg følte meg litt alene før du sa det der. ^^ Rolig nå, før jeg må moderere litt . Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enkelte mennesker gjør meg så KVALM! Argh! *mordlysten* Sorry Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi burde utryddes, er du ikke enig? Meh, liggge på ryggen med bundne hender og føtter og gape. Enkelte mennesker gjør meg så KVALM! Argh! *mordlysten* Pga meg og mine meninger? Om nei, så liker jeg deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enkelte mennesker gjør meg så KVALM! Argh! *mordlysten* Ikke la deg stoppe, hør heller på stemma i hodet 8D Endelig ferdig på "jobb", 12 timers stress. Nå venter det snart pizza, hvitløksbaguetter og fetaost på meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke la deg stoppe, hør heller på stemma i hodet 8DIkke gi meg lov til sånt, Yo-Naz. Chokke: Nei. Ikke deg, eller noen andre som jeg ser her i tråden atm. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi burde utryddes, er du ikke enig? Meh, liggge på ryggen med bundne hender og føtter og gape. Jaok, ditt forslag var best. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jaok, ditt forslag var best. x)Den skal huskes på tirsdag! *finne frem bondagetapen* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Chokke: Nei. Ikke deg, eller noen andre som jeg ser her i tråden atm. Da er vi sånn nogenlunde venner altså Jaok, ditt forslag var best. x) Teh powar of pressar! Name me a movie to watch tonight... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jaok, ditt forslag var best. x)Den skal huskes på tirsdag! *finne frem bondagetapen* Ehm. Det skal du ikke! Name me a movie to watch tonight... Cry Baby. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 http://www.hel-looks.com/index.php?p=image.../9/20070915_05/ Så gøy side Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Training Day, Playing NOW! senere blir det enten HOT FUZZ eller The Omen(det er bare vis damen kommer på besøk) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Cry Baby. Hørtes dårlig ut. Blir vel "shooter" leler noe da Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Chuck and Larry er en koslig film. Bra hvis du skal se sammen med madammen. Og "Good Luck Chuck" likte jeg godt For ikke å nevne den fantastiske " I am legend" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Cry Baby. Hørtes dårlig ut. Blir vel "shooter" leler noe da Yellow Submarine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg