Arinomi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Om et par hundre år så er det en gjøk som graver opp liket til "helten" og få en kassett (faktisk) som sier "lets play a game, I got you grandaughter captured (blablabla), you got 20 minutes" .Måååå jo bli bra. Bare å fylle på med blod og gørr... Ja, ikke sant? Jeg synes det er fascinerende å se meningsløs vold på grunn av at bestefar med dukken tenker at "Hey... jeg har kreft, og det suger. Jeg må drepe alle som ikke setter pris på livet og slikt, for da kan jeg endelig se smart ut!" og begynner å lage snedige feller. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har kjæresten på besøk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 "Kan man bli gravid når det bare er en gang?!" Fantastisk så blonde noen mennesker er. x) (Random post fra min side dette, null sammenheng med hva nå enn dere prater om her inne) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, ikke sant? Jeg synes det er fascinerende å se meningsløs vold på grunn av at bestefar med dukken tenker at "Hey... jeg har kreft, og det suger. Jeg må drepe alle som ikke setter pris på livet og slikt, for da kan jeg endelig se smart ut!" og begynner å lage snedige feller. Det er mer sånn "må se"-film da, bare for å bli ferdig med det. Hoho, kom på at jeg hørte verdens beste sitat på fredagen på vei hjem. "jeg er jomfru og har vært det nesten hele livet." Flira litt da "Kan man bli gravid når det bare er en gang?!" Fantastisk så blonde noen mennesker er. x) (Random post fra min side dette, null sammenheng med hva nå enn dere prater om her inne) Nie i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dagens sitat . Mja. "Jeg tror ikke på USA" tar kaka for min del. ^^ Nie i et nøtteskall. Jeg vil nevne at det faktisk ikke var meg som sa det der. x) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, ikke sant? Jeg synes det er fascinerende å se meningsløs vold på grunn av at bestefar med dukken tenker at "Hey... jeg har kreft, og det suger. Jeg må drepe alle som ikke setter pris på livet og slikt, for da kan jeg endelig se smart ut!" og begynner å lage snedige feller. Det er mer sånn "må se"-film da, bare for å bli ferdig med det. Å se Saw-filmene kan sammenlignes med å ha sex med en colaflaske, to see what the fuss is all about. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vil nevne at det faktisk ikke var meg som sa det der. x) Snakka om tilfeldig post som ikke ha noen sammenehgne med tidligere temaer noensinne. Å se Saw-filmene kan sammenlignes med å ha sex med en colaflaske, to see what the fuss is all about. Men om "the fuss" er godt så er det søren meg verdt det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nie i et nøtteskall. Jeg vil nevne at det faktisk ikke var meg som sa det der. x) Bevis det? ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Snakka om tilfeldig post som ikke ha noen sammenehgne med tidligere temaer noensinne. Aaah. Når samtalen ikke interesserer for 5 flate ører, så må man komme med en litt random post. ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å se Saw-filmene kan sammenlignes med å ha sex med en colaflaske, to see what the fuss is all about. Men om "the fuss" er godt så er det søren meg verdt det At jeg faktisk sammenlignet Saw-filmene med sex med en colaflaske, sier det litt x) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bevis det? ^^ Jeg kan svaret på spm, det er bevis nok. xD Jeg er ikke ett godt skjermet misjonærbarn, for tenk. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 At jeg faktisk sammenlignet Saw-filmene med sex med en colaflaske, sier det litt x) Desperat, "Le shizzle" (for de som har sett de youtubefilmene med han gjøken ). Neida Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Pff, alle har pult en flaske en gang... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Pff, alle har pult en flaske en gang... Noen av oss får ikke plass i en flaske :whislte: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ALLE SAMMEN! Jeg var akuratt ute og gikk meg en tur helt uten grunn! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Pff, alle har pult en flaske en gang... Noen av oss får ikke plass i en flaske :whislte: Ikke jeg heller Men det er lov å prøve. Og det var en sånn iste-flaske, med diger åpning! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Pff, alle har pult en flaske en gang... Fikk ikke plass, jeg skulle prøvd noen år før Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Kondolerer, slasken. Edit: Treig, neida. Jeg tenkte på det med turen. x) Endret 9. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke jeg heller Men det er lov å prøve. Og det var en sånn iste-flaske, med diger åpning! Roro til fiskeskjær fordi du har liten tiss! Edit: Treig, neida. Jeg tenkte på det med turen. x) KVinnfolk vet du. Huff, bare stress med dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg