Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forumbestefar har slettet noen poster som diskuterte sider av den typen man helst skal være rundt 15 for å skryte på seg at man ikke synes er spesielt ekle. En god leveregel her i kaféeen er at dersom noe er forbudt å linke til er det ikke mye bedre å spre det pr. PM for deretter å bruke tråden til å diskutere det.

Og nei, det har i grunnen ikke noe med hvor lenge man har vært på internett å gjøre. Undertegnede har vært medlem av ulike forum/mailingslister etc like lenge som gjennomsnittsbrukeren her på forumet har levet, (det vil si ca. 20 år) og synes fortsatt ikke slikt er noe å trakte etter eller skryte av.

Som alltid: Reaksjoner på og kommentarer til moderering tas på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar
Såi ngen norsk kultur på deg denne helga nei? :(

Jeg har en smash, noen som vil ha? Sjokolade er drit... :( . Så godt, men melk!!!!

Tviler, aldri noen som sier ifra til meg når det skjer noe, med mindre det er hos meg. Føler meg brukt og kastet i det samfunnet av penger og ting vi lever i

Lenke til kommentar
Ikke glem 28 months later, 28 centuries later, 28 millenniums later og prologen, 28 days ago.

Glemte måneder såklart. Så kommer 29 days later! Blir en forbanna bra film! Hander om samme som 1'ern, bare en dag ekstra og ikke engang Gud veit hvor mye som skjer da!

Lenke til kommentar
Ikke glem 28 months later, 28 centuries later, 28 millenniums later og prologen, 28 days ago.

Glemte måneder såklart. Så kommer 29 days later! Blir en forbanna bra film! Hander om samme som 1'ern, bare en dag ekstra og ikke engang Gud veit hvor mye som skjer da!

29 days later blir bedre enn originalen, som Terminator 2 eide Terminator.

Lenke til kommentar
Jeg har sluttet å se forskjell på Saw-filmene.

Om et par hundre år så er det en gjøk som graver opp liket til "helten" og få en kassett (faktisk) som sier "lets play a game, I got you grandaughter captured (blablabla), you got 20 minutes" :yes: .

Måååå jo bli bra. Bare å fylle på med blod og gørr...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...