frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kan ikke du sette opp en langsiktig plan mens jeg er på bingo og vinner penger?? Jenter tar altså ikke mine elendige sjekketriks Ja men da må du legge det inn i den langsiktige planen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei, 19. Jeg har rett, for jeg er født på best dato. Kan noen støtte meg? 6.1 er best. Da Jesus er født. Og Jesus er Gud på samme linje som Newton! Derfor dersom for at! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei masse tøffe greier og ikke minst PENGER Har du ikkes ett den reklamen? Svarte som dere skriver drit da, er jo 5-6 poster mellom hver gang jeg er ferdig med å skrive en... Jeg driver å fortenger den reklamen nå rett før jeg skal opp å spille bingo, håper de har ett tøfft verktøy sett eller noe annet jeg tenger Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei, 19. Jeg har rett, for jeg er født på best dato. Kan noen støtte meg? 6.1 er best. Da Jesus er født. Og Jesus er Gud på samme linje som Newton! Derfor dersom for at! .. Du tar feil. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja men da må du legge det inn i den langsiktige planen Det er ikke noen langsiktig plan, bare en one-night-stand Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 .. Du tar feil. Du tar feil først, dermed har jeg rett Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Du tar feil først, dermed har jeg rett Og du tar feil. For å sitere en venninne av meg: "Elle melle, du tar feil!"..... Endret 9. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og du tar feil. For å sitere en venninne av meg:"Elle melle, du tar feil!"..... Logikken din gir ingen mening iforhold til min, dermed har jeg rett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ur both wrong Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Chokke er teit = Kibs vinner Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Siden kompisen til Chokke og har den 20. april vinner jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Chokke er teit = Kibs vinner Jeg er gutt, mener du? Det der er rasisme! 13 min igjen av dumme filmen Siden kompisen til Chokke og har den 20. april vinner jeg Yey! 2 mot en! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 You are deep in love but much deeper in the woods... Alice Cooper er kos Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haha..husker da jeg spilte med Mikkel. Han ble alltid litt furten da jeg glemte ham og reddet han i siste liten. Og du likte det, du liker alltid [ mobbe meg Det er sant<3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Spiller litt enda jeg Men ikke mye Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tviler på at jeg kommer til å spille mer. Frister jo litt, men det er så waste of time. Og gamecard er blitt så dyrt ><. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Billigere å betale på nett HAHAHAHA. Kom til å tenke på da jeg bar det bordet på ryggen :!: Endret 9. februar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vil spille, men kjenner meg godt nok at det kommer til å vare en måned eller noe så bare være knøl... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hahahaha! Stemmer det. Du så ut som en skildpadde =D. Trist jeg ikke filma det og la det ut her. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dagens mengde spam: Jeg kjeder meg. Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg